Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kan iemand me helpen

15-7-2006 23:59:46
hallo

ik zou mijn vriend graag verassen met op bruidsnacht naar casa nova te gaan in grobbendonk.
maar zit met een probleem!!
wij zouden zelf niet rijden op de huwelijksnacht omdat we misschien wel wat zouden drinken en dan gaat rijden niet samen.
maar weet iemand hoe wij van gent naar daar zouden geraken?
bestaat er iets van txi of zo iets
en wel nog redelijk van prijs.

10-3-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 382

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik16-7-2006 14:16:16

voor zover ik weet is de enigste mogelijk een taxi ... natuurlijk van gent naar grobbendok met taxi .. dat is vrij kostelijk.

misschien iets dichter bij huis zoeekn ofzo?? of wachten tot de eerste trein terug rijdt :-))

Mieke
13/05/06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 8:06:15

Hey,

is er niemand in de familie die BOB kan zijn?

Een taxi is inderdaad een optie, maar ook een ceremoniewagen zoals een limo is chique, als er nog centjes zijn natuurlijk... Hebben jullie geen ceremoniewagens? Misschien kan die firma je nog verder helpen?

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...