Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zit ik op schema

  15-7-2006 13:58:55
hey toekomstige bruidjes,

1 september volgend jaar trouwen wij en ik kijk er al naar uit. Ik wil even checken of ik een beetje op schema zit met de voorbereidingen.

dit ligt al vast: de zaal (Marquette in Marke), de Kerk, de fotograaf en de JD (we moeten enkel nog ons voorschot betalen hiervoor).

Zijn er dingen die ik zeker nog moet regelen voor het einde van de zomer?

Groetjes Ineke



Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1050



14-10-2006
 Meld misbruik15-7-2006 15:14:53

hey Ineke,

volgens mij zit je perfect op schema. de belangrijkste zaken liggen vast, en de rest wordt meestal maar vanaf 6 à 8 maand op voorhand geregeld.
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust

Inge (14/10/06)




2-6-2007
 Meld misbruik15-7-2006 15:16:54

Dag Ineke,

wij trouwen op 2 juni volgend jaar. Ik denk dat jullie ZEKER op schema zitten!! Wijzelf hebben nog niet zoveel vastgelegd als jullie. Wij hebben enkel het gemeentehuis en de zaal al vastgelegd. (wij trouwen niet voor de kerk).

Je moet anders eens kijken op MIJN PLANNING hier op deze site, vind ik wel handig. Zo zie je niks over het hoofd.

Groetjes,

Lies
02-06-2007





 Meld misbruik15-7-2006 22:19:44

Indien je een speciaal soort vervoer wil zou ik daar toch ook al voor uitkijken. En als je een videograaf wenst, die zijn ook zeer druk bezet.

Groetjes,
Phyllis
28/07/06



Ineke

 Meld misbruik16-7-2006 12:13:45

Ok bedankt iedereen! Ik vond het al zo raar om bepaalde dingen zo vroeg te moeten regelen. Maar 't is wel tof die voorbereidingen.

Groetjes Ineke



Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik16-7-2006 12:27:01

Hello
Ik heb me niets aangetrokken van die schema's in de boekjes! Ik heb gewoon samen met mijn wederhelft alles wat we konden doen en konden beslissen gedaan en nu zijn we op 2 maanden verwijderd en we moeten enkel nog de misboekjes en de menu's afdrukken en tafelnamen en markeringen afwerken (afhankelijk van de genodigden) en dus no stress... we vertrekken over een week voor 3 weken op verlof ;-> iedereen zei: je gaat het beu worden, awel niets is minder waar: het is en blijft leuk zolang je geen stress hebt en goed op tijd alles doet.

Succes ermee



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik16-7-2006 13:10:37

hey ineke

wij trouwen 7 september volgend jaar en we hebben al zaal, vervoer, dj,... voor de rest is er al veel beslist maar moet het gewoon nog vastgelegd worden. Waar trouwen jullie ergens?

groetjes
saskia



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik16-7-2006 14:18:22

sjonge sjonge .. nu al stress om te zien of je nog op schema zit??

zolang de zzaal, gemeentehius, kerk en fotograaf vastliggen is dat al voldoende;

de rest:
kleed: ongeveeer vanaf 9mnd voor huwelijk

al de rest is bijna een 3-4mnd voor het huwelijk.

dus voor de rest: er is nog veeeeeeeeeeeeel tijd om te genieten;.

je hoeft je echt nog geen zorgen te maken hoor
µ
Mieke
13/05/06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 8:02:59

Hey,

Zoals hieronder al gezegd: je zit prachtig op schema meisje. Er zijn mensen die een huwelijk op een paar maand tijd rond krijgen, dus helemaal geen paniek :-)

Die schemaatjes in de boekjes enzo zijn maar een richtlijn, je doet het gewoon rustig op je eigen tempo en het komt wel goed!

Groetjes,
Lieve



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik17-7-2006 8:22:08

Dag Ineke,

Wij trouwen ook op 1 september volgend jaar. Bij ons zijn volgende dingen al vastgelegd:
zaal, stadhuis, fotograaf, videograaf. Nu zijn we volop aan het uitkijken voor ons vervoer en dan nog de kerk. Voor de rest gaan wij ook nog een beetje wachten. In oktober ga ik de zoektocht starten naar een kleedje.
Veel plezier met de voorbereidingen!

Isabel
01/09/07



Vanessa
1-9-2007
 Meld misbruik17-7-2006 11:40:06

Hey Ineke en isabel,
Wij trouwen ook op 01-09-2007. Bij ons zijn zaal, Dj en fotograaf ook al vastgelegd..

Nu is het nog veel te lang wachten (naar mijn zin toch) op de nieuwe bruidscollectie.




Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 12:35:56

Tijd genoeg. Je hoeft je niet druk te maken. Ik trouw op 9 september van dit jaar en mijn vriend heeft mij pas op 17 januari ten huwelijk gevraagd. Wij hadden dus minder dan 9 maanden en we hebben echt nog keuze eh tijd genoeg gehad. Ben achteraf blij dat we niet meer dan een jaar op voorhand aan het plannen waren. Ik dacht eerst ook dat dat echt noodzakelijk is maar dat is dus niet zo. Nu kunnen we alles vlot achtereen afhandelen terwijl er anders toch 'stille periodes' zouden zijn. De zaal is inderdaad het belangrijkste omdat dat toch wel redelijk op voorhand moet vastliggen.

Veel plezier nog met de voorbereidingen.

groetjes,

marjolijn



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik17-7-2006 13:57:29

Ineke en Vanessa,
Ik vind het leuk dat ik nu eindelijk mensen gevonden heb die op dezelfde dag trouwen. Waar trouwen jullie? Wij trouwen in Aalst.
Ik vind het vervelend dat deze dag nog zover af ligt. Hoewel ik van iedereen hoor dat de tijd vliegt, vrees ik dat dat jaar voorbij zal kruipen...

Isabel
01/09/07



Ineke

 Meld misbruik18-7-2006 19:48:12

Hey Isabel,

Wij trouwen in het kerkje van Bachte (bij Deinze) en het feest gaat door in de marquette in Kortrijk.
Als september dit jaar er zal zijn, denk ik dat het jaar voorbij zal vliegen.

Ik zie het volledig zitten om alles te regelen enzo en heb nu al wat gedaan omdat mijn vriend tijdens de zomermaanden minder moet werken. (hij is Kok)

Misschien kunnen we wat ideetjes uitwisselen?

Groetjes Ineke



Natalie
9-3-2007
 Meld misbruik27-7-2006 17:27:00

Hallo

Jullie zitten zeker op schema.
wij trouwen op 9 maart 2007 en mijn wederhelft heeft mij op 25 juli 2006 ten huwelijk gevraagt.
Nog 8 maandjes te gaan dus om alles te regelen.
Tijd genoeg.



Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik31-7-2006 13:33:08

Dag Ineke,

je zit zéker nog op schema! Kijk maar op http://www.trouwen-bruiloft.be/etiquette.htm

Dominique
25.11.2006



Lutgart
11-8-2007
 Meld misbruik19-8-2006 18:00:06

Hey Inneke,

Blij te horen dat je trouwt in Bachte. Ik ga daar nl. ook trouwen op 11 augustus 2007.
Ben je persoonlijk bij de pastoor gegaan? Ik heb gebeld en hij zei dat de datum nog vrij was en dat ik pas over 6 maanden moet langs gaan. Is dat normaal?
Groetjes
Lut


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...