Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering zaal

  15-7-2006 11:20:52
hallo allemaal

wij hebben een zaal gehuurd voor onze trouwpartij, een "fuifzaal" in Lokeren. het is een vrij grote zaal met een podium. nu moet die zaal natuurlijk aangekleed worden... wie heeft tips?
och ja, ons feest ziet er als volgt uit: eerst daar een receptie voor kennissen van de ouders, tegen het einde van deze receptie komen de volgende gasten binnen voor hun receptie, daarna gaat het spitburgerkraam open, dat zijn ovenkoeken met beenhesp dit eet je op een bordje (plastiek) en met je handen. Iedereen heeft wel een vaste zitplaats aan tafel. na de spitburgers is het dessertbuffet en nadien begint het dansfeest en waarschijnlijk laten we 's nachts nog een frietkot openen.
mijn bekommernis: hoe versier ik mijn zaal???? alle creatieve ideetjes zijn welkom.

groetjes
Kaatje
1 dec 2006


1-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 848



14-10-2006
 Meld misbruik15-7-2006 15:35:07

Hoi Kaatje

misschien wel een leuk ideetje om je zaal te versieren: je kan overal slingers met kerstverlichting ophangen, zodat er toch al direct een gezellige sfeer komt te hangen. versier nog wat verder met bloemen en je zaal zal er meteen een pak anders gaan uitzien

groetjes

Inge
14/10/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...