Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

morgen trouwen wij !!

  14-7-2006 13:29:43
Dag bruidjes,

Morgen is het zover !!!! Ik heb eigenlijk geen zenuwen nu maar tzal pas morgen zijn als ik mijn kleed aanheb denk ik!
Ik heb er in totaal 1 jaar en 6 maand mee bezig geweest en heb hier heel veel ideeen opgedaan moet ik zeggen, het zal me dan ook wel iets doen denk ik als het allemaal voorbij is.
Ik ga er volop van genieten en aan iedereen die morgen ook trouwt, heel veel succes en maak er een prachtige dag van want dit is dan ook wel een van de mooiste momenten in je leven!!!

groetjes
sofie & jochen
15 06 2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 918


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-7-2006 14:27:36

Meisje,

die zenuwen, dat hoeft niet hoor. Als je rustig bent kan je er veel meer van genieten.

Veel plezier morgen en laat ons eens weten hoe het gegaan is!

Lieve



sarah
15-7-2006
 Meld misbruik14-7-2006 14:40:51

Veel geluk en geniet er maar heel goed van!
groetjes
sarah
15/07/06



Judith
22-9-2007
 Meld misbruik14-7-2006 20:58:38

Beste Sofie,

geniet van de dag!

Judith


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...