Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2 maand

  14-7-2006 9:50:00
Hey,

Denken jullie dat het realistisch is om een huwelijk te regelen in 2 maand? Bv. er nu aan beginnen om eind september te trouwen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
Els

els
17-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 369


Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik14-7-2006 9:55:22

Hey!

2 maanden is wel erg kort, maar als je nog een zaal vindt én je hebt de komende maanden héél veel tijd én je bent erg stressbestendig, dan moet het wel te doen zijn, denk ik!

Veel succes in elk geval!

Veerle



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-7-2006 10:02:17

Hey,

't Is natuurlijk te zien wat je allemaal wil regelen hé.

Inderdaad, het belangrijkste is dat je nog een zaal vindt, dat er nog plaats is in het gemeentehuis en indien noodzakelijk in de kerk. Een DJ vind je altijd wel, maar misschien niet de grote namen... Voor een kleed zal je niet echt kieskeurig mogen zijn en ook de uitnodigingen zullen sneldruk moeten worden. Maar als je veel tijd hebt, moet dat wel lukken.

Weet wel dat er al mensen zijn die twee maand op voorhand al plannen hebben, dus dat niet iedereen erbij zal kunnen zijn.

Ik zou het wel tof vinden om het te proberen en het moet zeker lukken, al zal het misschien niet het klassieke huwelijk zijn met alles erop en eraan!

Veel succes ermee en hou ons op de hoogte hé.

Groetjes,
Lieve



Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik14-7-2006 10:43:05

hallo!
Wij hebben ons huwelijk op 7 maand voorbereid en mijn kleed was gelukkig net op tijd klaar en voor de rest hebben wij heel veel geluk gehad dat onze voorkeurzaal vrij was, het stadhuis, het vervoer, de DJ en de fotograaf. We zijn er dan ook wel meteen ingevlogen..
veel succes!
Cindy en Jurgen
08/07/06



els
17-8-2011
 Meld misbruik14-7-2006 11:32:08

Hallo,
Momenteel ligt de datum nog niet vast. We beslissen volgende week en ofwel vliegen we er dan in ofwel is het op het gemak. Zoveel vrije tijd hebben we niet, we werken allebei. Maar ik denk dat het eigenlijk wel haalbaar moet zijn. Een lijstje aanleggen om niks te vergeten en niet te lang twijfelen om te beslissen. Qua kleed weet ik ongeveer al wat ik wil en waar ik het wil gaan halen. Eind juli hebben we een week verlof en indien we het zien zitten voor september moet dan alles voor het grootste stuk geregeld zijn.
Als het september niet is, dan december of volgend jaar in het voorjaar.

Groetjes,
Els



sofie
7-7-2007
 Meld misbruik14-7-2006 12:04:35

ik vind het snel en persoonlijk zou ik het niet zien zitten, het zou me teveel stress opleveren terwijl ik vind dat het niet nodig is om alles zo rap rap te regelen. data genoeg om te trouwen. maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
je zal ook geluk moeten hebben dat alles nog mogelijk is voor de zaal, en fotograaf , jouw kleed. je mag nog weten waar en welk kleed je wil maar het moet nog op maat gemaakt worden en de winkel moet het zien klaar te spelen want er zijn veel bruidjes in de zomer!
veel geluk alleszins!!



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik14-7-2006 12:33:14

bah, volgens mij is het te doen als je niet kieskeurig bent qua zaal.

het zal dan waarschijnlijk een parochiezaaltje zijn of een zaaltje van een cafe, DJ is makkelijk te vinden; uitnodigingen zou ik heel simpel houden, diredct laten drukken,
natuurlijk ook niet kieskeurigi zijn voor een datum op 't gemeentehuis (maar meestal heb je daar keus mee hopen), kerk zou ik niet doen want die zijn volzet en voor de rest .... een traiteur mag ook geen problemen geven.


het lastigeste is misschien wel dat de mensen het niet lang op voorhand weten en misschien al iets gepland hebben ...

Mieke
13/05/06



Els
1-4-2006
 Meld misbruik14-7-2006 12:33:46

Ik ken mensen die dat gedaan hebben, maar je moet dan wel vaak genoegen nemen met wat er nog te krijgen is (zaal, fotograaf, je kleed,...) Zelf zijn we er meer dan twee jaar mee bezig geweest, maar da's ook té lang, vond ik zelf... Dus ja, je moet je eigen gevoel volgen, en zien wat je allemaal wil en of dit haalbaar is in die korte tijd!

groetjes, en veel succes!
Els
1-4-06



davida
8-9-2006
 Meld misbruik14-7-2006 12:49:09

hey
een vriendin van mij is in 7 weken getrouwd en ze zou het niet meer doen zegt ze ze heeft zich te veel moeten haasten voor alles maar tis wel te doen als je goed tegen stress kan.
grtjs



Miet

 Meld misbruik14-7-2006 14:57:40

Dag Els,
Van welke regio zijn jullie ? Hebben jullie al een zaal/traiteur? Ik denk dat dit wel mogenlijk is. Graag een berichtje hierover op dit forum.
Je kan ook altijd een mailtje doen naar : georges.de.busscher@pandora.be
Groetjes en succes.
Miet



mariska
7-4-2006
 Meld misbruik14-7-2006 20:54:54

is wel mogelijk hoor. Wij deden het op vier maand en alles was piccobello in orde. t is wel dubbel zo veel tijd als bij jullie maar het lukt wel.
'k vind het wel een beetje triestig dat mensen de indruk geven, als je het op korte tijd regelt dat je dan maar de 'overschotjes' moet nemen; de grote namen van de dj's zullen weg zijn, wss wordt het een parochiezaaltje of een zaaltje achter een cafe, voor je kleed zal je niet te kieskeurig mogen zijn,...
Wat een ingesteldheid! net of het is te min allemaal.
geloof mij je hebt zeker tijd genoeg om er iets moois en gezelligs van te maken en als je er even tijd voor maakt zijn er best nog wel leuke dingen te vinden...

succes!



marissa
18-8-2006
 Meld misbruik16-7-2006 12:10:06

een kleed bestellen en laten vermaken op 2 maand lukt toch niet, dus dan moet je iets uit de rekken nemen. Een goede feestzaal vinden is ook erg moeilijk, zeker in september is alles al weg. Een fotograaf op zo'n tijd vinden is al even lastig. En dan nog aan kaartjes geraken en de gasten op tijd verwittigen dat ze mogen komen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...