Terug naar overzicht
Hey Lisa,ik herken dat gevoel van een jaartje geleden. Het zal er veel sneller zijn dan je denkt! Veel plezier met de voorbeidingen.Groetjes,Lieve
Helaba Lisa!Wij trouwen pas op 18 augustus 2007 en toch krijg ook ik al enorme veel trouwkriebels als ik al die berichten hier lees!Veel succes met al het voorbereidingswerk en wie weet komen we elkaar hier nog wel eens tegen!Groetjes,Veerle
Hey,mijn zus trouwt ook 31 maart, en zit altijd maar te zeuren hoe lang het nog duurt... nu zelf deed ik dat ook voor mijn trouw, maar dan ineens: hups, nog 8 maanden, wablieft, een half jaar nog maar?? help, drie maanden, oh nee, volgende week..., hups, en het was voorbij... geniet van de voorbereidingen,... daar heb je tenminste de tijd voor!! Op je dag zelf gaat het allemaal zo snel, dat ik dit persoonlijk helemaal niet ervaren heb als de kers op de taart!! (maar het was wel een fijne dag hoor!!)groetjes, en veel succes,Els1-4-06
hoi hoi hoi,de tijd zal sneller vooruit gaan dan je denkt. een tijdje geleden dacht ik nog 'pfff, nog een jaar te gaan', en nu nog maar 3 maandjes... de meeste voorbereidingen zijn al getroffen, dus ik tel al vol ongeduld af...groetjesInge14/10/2006