Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verlangen

14-7-2006 0:27:47
Hoi hoi iedereen,

Mijn trouw is pas 31 maart en als ik al jullie berichtjes lees begin ik meer en meer te verlangen naar mijn trouw!!! Hopelijk zal het bij mij even snel gaan als bij jullie!!

Veel succes met jullie voorbereidingen.

Vele groetjes

Lisa

Lisa
31-3-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 332

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-7-2006 7:53:20

Hey Lisa,

ik herken dat gevoel van een jaartje geleden. Het zal er veel sneller zijn dan je denkt! Veel plezier met de voorbeidingen.

Groetjes,
Lieve

Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik14-7-2006 8:59:43

Helaba Lisa!

Wij trouwen pas op 18 augustus 2007 en toch krijg ook ik al enorme veel trouwkriebels als ik al die berichten hier lees!

Veel succes met al het voorbereidingswerk en wie weet komen we elkaar hier nog wel eens tegen!

Groetjes,
Veerle

Els
1-4-2006
 Meld misbruik14-7-2006 12:36:58

Hey,

mijn zus trouwt ook 31 maart, en zit altijd maar te zeuren hoe lang het nog duurt... nu zelf deed ik dat ook voor mijn trouw, maar dan ineens: hups, nog 8 maanden, wablieft, een half jaar nog maar?? help, drie maanden, oh nee, volgende week..., hups, en het was voorbij... geniet van de voorbereidingen,... daar heb je tenminste de tijd voor!! Op je dag zelf gaat het allemaal zo snel, dat ik dit persoonlijk helemaal niet ervaren heb als de kers op de taart!! (maar het was wel een fijne dag hoor!!)

groetjes, en veel succes,
Els
1-4-06

14-10-2006
 Meld misbruik15-7-2006 15:19:19

hoi hoi hoi,

de tijd zal sneller vooruit gaan dan je denkt. een tijdje geleden dacht ik nog 'pfff, nog een jaar te gaan', en nu nog maar 3 maandjes... de meeste voorbereidingen zijn al getroffen, dus ik tel al vol ongeduld af...

groetjes

Inge
14/10/2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...