Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enkel voor de wet - planning?

  4-11-2011 13:57:02
Hallo,

Mijn vriend en ik trouwen enkel voor de wet, niet voor de kerk.
We hebben datum en uur al vastgelegd (26 mei 2012 om 15u), maar nu zit ik een beetje in de knoop met de planning.
We worden vanaf 18u in de feestzaal verwacht, tussen 15u30 en 17u30 zouden we met de fotograaf een fotoshoot doen.
Omdat we pas om 15u trouwen, hebben we du (denk ik) nog een zee van tijd over in de voormiddag.
Hoe vullen jullie dit op?? Ik veronderstel dat ik geen uren tijd nodig heb voor kapper en make-up..

Alvast bedankt voor de tips!
Sofie

Sofie
26-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1012


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-11-2011 13:59:51

Hoi Sofie,

Wij trouwen ook enkel voor de wet om 15u op een vrijdag dus ongeveer zelfde situatie :-).

Onze planning staat zeker nog niet op punt, maar mijn kapper zit op ongeveer een uurtje rijden van bij mij thuis dus ik ga wel even 'weg' zijn...tenzij hij zo lief is om aan huis te komen, dat moet ik nog bespreken.

Je kan natuurlijk altijd nog wat langer slapen die dag als je niet zo vroeg klaar moet zijn :-) of uitgebreid ontbijten met de familie of zo?

Je kan ook altijd foto's nemen voor de burgerlijke trouw?

Succes ermee!

groetjes



Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik4-11-2011 14:03:03

Ik zou ook de foto's vroeger doen. Dan heb je na de trouw voldoende tijd om alle felicitaties in ontvangst te nemen en en rustig naar de feestzaal te vertrekken.

Groetjes
Nancy



An
18-5-2012
 Meld misbruik4-11-2011 14:17:57

Brunchen met de familie en al foto's nemen met hen?



Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik6-11-2011 19:52:57

wij trouwen ook op een vrijdag om 14u30. de planing staat nog niet vast maar wij zulle waarschijnlijk ook onze fotoshoot al in de VM doen. De familie en beste vrienden mogen dan bij ons thuis wachten en we zullen minikoeken of broodjes ofzo voorzien. Na het gemeetehuis hebben we dan tijd voor de foto's met de familie en kunnen we ons zelf nog even zetten voor de receptie begint. We hebben ook 2 kleine kindjes en willen natuurlijk ook tijd genoeg voor hen die dag



jurgen
5-7-2013
 Meld misbruik7-11-2011 22:18:43




Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik9-11-2011 12:47:48

Bedankt voor de tips!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...