Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis juli

  4-11-2011 0:09:17
beste bruidjes en bruidegommen 

wij gaan in juli op huwelijksreis, zijn momenteel druk bezig met bestemming te kiezen. Bali spreekt ons enorm aan, maar vinden een vliegtuigticket in die periode toch vrij duur. In andere landen is het dan vaak regenseizoen, wat is jullie ervaring met het regenseizoen? Durven wagen naar bv. Maleisië of Indië te gaan?  Vinden het zeer moeilijke keuze!!! Graag jullie mening / ervaringen!! 

joke
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1305


Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik4-11-2011 7:10:51

Hey Joke,

Wij hebben ook heel lang getwijfeld en veel inlichtingen en opzoekingswerk gedaan.
Ik wou het risico niet nemen dat we met onze huwelijksreis in de regen zouden zitten.
Dus wij hebben het zekere genomen en gaan naar Bali op huwelijksreis, dit is duurder dan we oorspronkelijk geplan dhadden maar je trouwt maar 1 keer natuurlijk.

En ik heb ik al ongelooflijke verhalen gehoord van Bali dus kijk er enorm naar uit.
Als ik dus van u was zou ik het risico niet nemen.

Groetjes
Joeri



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik4-11-2011 7:17:25

Heyhey,

Wij zitten met hetzelfde probleem, maar dan voor september. In de zomer zijn vooral de Europeese landen goed van weer maar wil toch wel wat verder gaan, Europa doen we al elke zomer.

Ik vind het heel moeilijk want wil ook absoluut geen regen...

Wij zijn nu aan het kijken voor Zanzibar maar twijfelen nog.

Groetjes!

Evelien



tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik4-11-2011 7:29:02

Helloooo
Wij zaten ook met hetzelfde probleem, maar voor maand mei.
We hebben nu gekozen om 5 daagjes naar Fez (Marokko) te gaan net na onze bruiloft en in november gaan we naar de Malediven.

Wij vonden het ook een té groot risico en té veel centjes om toch maar in mei te gaan!

En op deze manier ben je dan 2 x weggeweest ;-)

groetjes



Tiziana



Tania
14-7-2012
 Meld misbruik4-11-2011 12:04:23

Joke

Onze huwelijksreis valt ook in Juli (tijdens het bouwverlof) dus inderdaad helaas de duurste periode om te reizen en op veel bestemmingen kans op regen/orkaan,..

Wij gaan toch het risico nemen en naar de caraïben gaan, het land is nog niet gekozen. We hebben vrienden die jaarlijks reizen naar daar in deze periode en nog nooit regen hebben gehad.

Tania




Nieke
2-6-2012
 Meld misbruik4-11-2011 13:10:49

Hoi Joke,

Ik ben van dezelfde mening als Joeri. Je trouw maar 1 keer dus de reis mag speciaal zijn. Wij hebben ook gekozen voor Bali, we hebben al redelijk wat gezien maar als ik iedereen zijn reactie hoor, moet Bali toch wel extra indrukwekkend zijn en ideaal als honeymoonbestemming.
Het vliegtuigticket is idd wel duur, maar éénmaal ter plaatse is het dan weer echt goedkoop. Misschien dat dit wat compenseert!

Ik zit in de toeristische sector en heb al redelijk wat honeymooners weggestuurd. Vaak nemen ze het risico om idd een verre bestemming te kiezen in het regenseizoen, maar je moet er echt wel rekening mee houden, dat als je pech hebt, het 2 weken elke dag kan regenen. De temperaturen liggen wel nog altijd hoog en meestal gaat het wel om korte, heel hevige buien van 30minuten ofzo. Maar je kan pech of geluk hebben natuurlijk.

Veel succes nog met jullie keuze,

Groetjes Nieke



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik4-11-2011 16:04:26

Hey,
Wij zitten ook wat met hetzelfde probleem... Wij trouwen ook in juli en willen ook graag ergens op reis waar het lekker warm is en waar de prijzen te doen zijn.
Dus hebben we besloten onze huwelijksreis uit te stellen naar eind september-begin oktober. (Aangezien mijn nicht trouwt in september kunnen we niet begin september vertrekken)
Wij zijn aan het kijken voor 5 daagjes Tanzania en 5 daagjes Zanzibar...

Groetjes



Caroline
14-7-2012
 Meld misbruik4-11-2011 20:51:19

Hey Bruidjes
Wij hebben hetzelfde (luxe)probleem. Ik durf het risico ook niet nemen, ik wil écht geen regen op vakantie. Een bui per dag is er 1 te veel voor mij :-). De Malediven leek mij eerst perfect, maar daar is buiten het hotel naar 't schijnt niet veel te doen.
Zanzibar en Tanzania lijkt mij wel super leuk.
In het reisbureau hebben ze ons ook de Griekse eilanden aangeraden, maar dan in de betere hotels. Heeft er iemand die al eens gedaan? Wij moeten ook in de tweede helft van juli gaan, wij kunnen niet buiten het seizoen op vakantie.
Spannend seg, nog 252 dagen!!!

Groetjes



Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik4-11-2011 22:15:01

Hey Caroline,

Wij zijn dit jaar als ons gewone reis naar een grieks eiland gegaan, namelijk naar Kos.
En daar hebben wij in een super hotel gelegen.
Genaamd Palazzo Del Mare.
Ik zou het zo terug nemen als reis, maar voor huwelijksreis worden het bij ons waarschijnlijk de Seychellen.

groetjes



Caroline
14-7-2012
 Meld misbruik4-11-2011 23:56:39

Hey Marjon,

Bedankt.
Mja ik ben eerlijk gezegd ook meer voor de Seychellen, Malediven en andere exotische bestemmingen. Mexico leek ons ook wel super leuk, maar qua weersomstandigheden ook niet ideaal in juli naar 't schijnt.
We zullen er nog eens diep over moeten nadenken ;-)
Alvast bedankt voor je reactie!




Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik5-11-2011 11:30:21

Volgens de meeste websites hebben de Seychellen het gehele jaar door hetzelfde klimaat.
De meeste regen valt daar in Januari Februari.
Periode in Juli is het daar droger, maar is de zee enkel onrustig.

groetjes



joke
7-7-2012
 Meld misbruik6-11-2011 14:47:05

bedankt voor de reacties! 




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums