Terug naar overzicht
oooh rottige situatie, maar kan je niet gewoon wat later gaan? Wij gaan helemaal niet vlak achter ons huwelijk op vakantie. Een paar daagjes een b&b doen om te genieten en dan nadien wanneer mijn verloofde vakantie heeft ( opgelegde vakantie tijden) gaan wij op vakantie naar onze droombestemming.
Jessica, ik geef Sara gelijk. Ofwel ga je iets later op reis ofwel zijn de zaken tegen dan al in orde en boek je een last-minute naar Mexico. Een paspoort heb je op 2 weken tijd.Kop op meid!
Er zijn in Europa heus nog veel mooie plekje die goed met de auto bereikbaar zijn en waar je zo geen risico loopt: Italie ( Toscanië en umbrië), Spanje ( bijv. Valencia, Barcelona), Portugal,... Keuze te over voor een romantische huwelijksreis.
Jessica, kan je ook niet gewoon wat later op vakantie gaan? Wij zijn vlak na onze trouw in mei een weekje naar Turkije geweest (gewoon zon, nagenieten) en we zijn nu net terug van onze "echte huwelijksreis" naar Mexico. Vanaf november is trouwens ideaal om naar Mexico te gaan ;) En als je binnen de 6 maanden gaat krijg je nog alle voordelen van honeymooners.
Hallo, Ik zou het persoonlijk ook niet riskeren om nu een reis te boeken. Ik zou het volgende doen: vanaf de dag dat zijn naam in orde is de passen aanvragen (desnoods met spoed, is wel iets duurder...). En ik zou gewoon dan kijken voor een reis. Er zijn genoeg last minutes, ook naar Mexico. Hou het een beetje in het oog, dat je weet wat je (ongeveer) wil en zogauw het papierwerk in orde is... gewoon boeken. Vooral het hoofdje niet laten hangen! Het zal wel lukken GroetjesAnnelies
Ik zou toch eens met het reisbureu gaan praten. Het grootste probleem lijken mij de tickets, die staan op naam en kan je nu best al bestellen (tenzij je voor een last minute gaat). Een paspoort mag toch het probleem niet zijn, het duurt slechts 2 weken eer je dat krijgt en met een spoedaanvraag heb je het op 3 dagen (aanvraagdag inbegrepen).Begrijp dus niet zo goed waarom dat je dat nu al zou gaan aanvragen.
Misschien kan je naar de Dominicaanse? Daar heb je zo'n reispas niet voor nodig?Succes!
Hey,Je hoeft niet direct na je trouw op vakantie te vertrekken. Wij zijn na onze trouw een weekendje naar de Ardennen geweest om er toch even tussenuit te zijn (kan je dan wel gebruiken) en wij zijn een maand later pas op echt honeymoon vertrokken.Groetjes
hey dank jullie wel voor jullie reacties. Ze hebben mij gezegd dat je maanden op voorhand zo een paspoort moet aanvragen, nu ga ik zeker nog es verder informeren!!! merciekes. We wouden echt graag eens buiten europa gaan :-) en hebben al een hotel op het oog waar wilde dieren gewoon bij het hotel komen enz, we willen graag een unieke ervaring. Zoniet jah dan boeken we idd later, en gaan we nog es naar kroatië :-):-) is ook prachtig.