Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 2 daagjes...

13-7-2006 11:50:00
Hallo,
overmorgen is het dan zover, zoveel voor gedaan en er zo lang naar uitgekeken, en dan is die dag daar, ik heb er zo een zin in!!Ben ook superzenuwachtig, constant vlinders in mijn buik!Mijn ventje zegt wel dat hij niet zenuwachtig is, maar hij is verdacht veel actiever als normaal, kan niet in de zetel blijven zitten! Ik weet dat alles in orde is, en toch heb ik het gevoel toch nog iets vergeten te zijn, hopelijk is dat ook gewoon door de zenuwen! Succes aan iedereen!
Groetjes, Liesbeth 15/07/06

Liesbeth
15-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 344

peggy
13-10-2006
 Meld misbruik13-7-2006 12:16:20

Liesbeth,

veel plezier zaterdag, geniet ervan, dit wordt een prachtige dag voor jou, je vriend en je familie.

groetjes
peggy 13.10.2006

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik13-7-2006 12:38:56

Hey

Spannend hé, die laatste dagen...

Geniet ongelooflijk veel van je dag en maak je niet meer druk om kleinigheden.

Veel succes

Vicky
09.09.06

Nancy
15-7-2006
 Meld misbruik13-7-2006 14:13:10

Hallo
Het is al een heeellee tijd geleden dat ik nog op het forum geweest ben, maar ik kon het niet laten om toch eens te komen kijken. Ik heb me al die tijd wat in stilte zitten voorbereiden (we zitten ook nog met een bouw) maar ook voor ons is het overmorgen D-day. Vandaag en morgen nog bezig met de laatste arrangementen en dan is het dat éh. De zenuwen vallen nog mee denk ik toch en ook van mijn partner. Ik zit wel continue mijn overzichtslijstje te herbekijken dat ik niets vergeet, maar verder alles okee.
Voor jou en je partner nog een dikke proficiat en ook voor alle andere bruidjes en stellen van 15/07/2006. Ik denk aan jullie.
Groetjes
Nancy

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik13-7-2006 18:07:45

Hallo,

Wij trouwen ook komende zaterdag. Van het weer moeten we ons al geen zorgen maken hé! De rest komt wel allemaal van zelf. Bij mij valt het mee met de zenuwen. Maar ik twijfel toch nog altijd of alles wel in orde gaat zijn maar dat is meer dan normaal als je er al zolang naar uitkijkt!
Ik wens jullie een heel mooie huwelijksdag toe en alle andere bruidjes ook. GENIET ERVAN !!!

groetjes
sofie&jochen
15 07 2006

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-7-2006 7:59:35

Hey,

amaai, spannend! Ik hoop voor jullie dat het een dag wordt waar jullie nog lang met plezier aan terug zullen denken.

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...