Terug naar overzicht
Liesbeth,veel plezier zaterdag, geniet ervan, dit wordt een prachtige dag voor jou, je vriend en je familie.groetjespeggy 13.10.2006
HeySpannend hé, die laatste dagen...Geniet ongelooflijk veel van je dag en maak je niet meer druk om kleinigheden.Veel succesVicky09.09.06
HalloHet is al een heeellee tijd geleden dat ik nog op het forum geweest ben, maar ik kon het niet laten om toch eens te komen kijken. Ik heb me al die tijd wat in stilte zitten voorbereiden (we zitten ook nog met een bouw) maar ook voor ons is het overmorgen D-day. Vandaag en morgen nog bezig met de laatste arrangementen en dan is het dat éh. De zenuwen vallen nog mee denk ik toch en ook van mijn partner. Ik zit wel continue mijn overzichtslijstje te herbekijken dat ik niets vergeet, maar verder alles okee.Voor jou en je partner nog een dikke proficiat en ook voor alle andere bruidjes en stellen van 15/07/2006. Ik denk aan jullie.GroetjesNancy
Hallo,Wij trouwen ook komende zaterdag. Van het weer moeten we ons al geen zorgen maken hé! De rest komt wel allemaal van zelf. Bij mij valt het mee met de zenuwen. Maar ik twijfel toch nog altijd of alles wel in orde gaat zijn maar dat is meer dan normaal als je er al zolang naar uitkijkt!Ik wens jullie een heel mooie huwelijksdag toe en alle andere bruidjes ook. GENIET ERVAN !!!groetjessofie&jochen15 07 2006
Hey,amaai, spannend! Ik hoop voor jullie dat het een dag wordt waar jullie nog lang met plezier aan terug zullen denken.Groetjes,Lieve