Terug naar overzicht
ik zou zeker nog eens contact opnemen met het stadhuis. We kregen een brief dat we nog eens moesten teruggaan om enkele documenten te tekenen en het aantal aanwezigen te bevestigen. Ook voor attestjes voor afwezigheid op het werk etc...
een tip voor in de mis:als je elkaars beloften voorleest; laat dan de getuige van je man het boekje vasthoudt waaruit jij kan voorlezen.zo kan je tenminste naar elkaar kijken als je je belofte uitspreekt!!ik had dze tip hier ook gehoord en die is echt wel goed.ook bij de ring aan de vinger schuiven moet je zien dat je die langs de onderkant van de hand aanschuift, anders zit je hand in de weg voor een mooie foto!!Mieke13/05/06
Hallo Katrien!Ik zou ook nog eens met het stadhuis contact opnemen. Sowieso doe ik dit ook nog met het gemeentehuis waar wij zullen trouwen, voor verdere afspraken en hoe ons burgerlijk huwelijk zal verlopen. Je weet maar nooit hé!Verder is het bij ons nog 23 dagen te gaan... De zenuwen beginnen te komen! ;-)Ik moet nog mijn huwelijkskaars afhalen, het aantal genodigden laten weten aan de feestzaal en nog eens alles overlopen ginder qua menu en drank, receptie en bruidstaart, de bloemist nog even contacteren en mijn stof van het kleed afgeven (zodat hij dit rond mijn boeket kan draaien).Ook nog met mijn fotograaf even overlopen wanneer hij juist aanwezig moet zijn en hoe het verloop van onze dag eruitziet. En dan nog een laatste afspraak met onze ceremoniemeester.Ik ben momenteel nog bezig met de tafelschikking; wie waar ongeveer moet komen te zitten...Het gaat heel vlug, dit jaar is voorbijgevlogen! :-) En ik kijk echt uit naar onze trouwdag. Geniet van je voorbereidingen en alvast veel succes nog met alles!Groetjes,Inge05.08.2006
HeyHeb je al snoepjes voor de kindjes voor aan de kerk?En ben je in orde voor alles voor de huwelijksreis? Zoals reispas, inentingen,...Heb je het bewijs voor huwelijkscontract?Hebben de lezers in de mis hun tekst al?Dit zijn zo enkele dingen waar ik aan denk.GroetejsVicky09.09.06
Hoi,Misschien overbodig, maar heb je alle vevoer geregeld? Wij kijken uit naar een taxibedrijf dat voor een forfaitaire prijs de mensen naar huis brengt. Dan kunnen ze een glaasje drinken.Tania