Nu Online
Momenteel zijn er 276 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laatste tips - nog 36 dagen te gaan

13-7-2006 10:37:21
Hallo,

Vraag eerder naar de bruidjes die ook met de laatste voorbereidingen bezig zijn of die al getrouwd zijn.
Wij hebben nog 36 dagen te gaan en 't gaat vlug, amai. Nu hoop ik niets te vergeten (de trouwkaars was al bijna een van die vergeten dingen - hoop er tijdig een te vinden). Wat we zeker nog moeten doen is: schoenen voor de bruidegom vinden + broek erop inleggen, misboekjes afdrukken en inbinden, menukaarten afdrukken, naamkaartjes schrijven, de ringen afhalen.
Voor de rest is alles (hopelijk) in orde. Kleed, kostuum, bruidschoenen en lingerie, bloemen voor kerk, zaal en boeket, mis geregeld, stadhuis vastgelegd (moet je daar op voorhand niet nog eens langsgaan - ik vond het zo vreemd toen we ons huwelijk gingen aangeven dat ze tot 18 augustus zeiden, zonder iets te bespreken zoals bijvoorbeeld de ringen al dan niet uitwisselen en zo), feestzaal geregeld verloop en zo...
Nu enkel nog cadeaus voor de ouders vinden...
Zeg het me alsjeblieft als we iets heel belangrijk over het hoofd hebben gezien...
Mercikes

Katrien
18-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 395

Eveline
26-8-2006
 Meld misbruik13-7-2006 11:02:24

ik zou zeker nog eens contact opnemen met het stadhuis. We kregen een brief dat we nog eens moesten teruggaan om enkele documenten te tekenen en het aantal aanwezigen te bevestigen. Ook voor attestjes voor afwezigheid op het werk etc...

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik13-7-2006 11:28:04

een tip voor in de mis:
als je elkaars beloften voorleest; laat dan de getuige van je man het boekje vasthoudt waaruit jij kan voorlezen.

zo kan je tenminste naar elkaar kijken als je je belofte uitspreekt!!

ik had dze tip hier ook gehoord en die is echt wel goed.

ook bij de ring aan de vinger schuiven moet je zien dat je die langs de onderkant van de hand aanschuift, anders zit je hand in de weg voor een mooie foto!!

Mieke
13/05/06

Inge
5-8-2006
 Meld misbruik13-7-2006 12:25:54

Hallo Katrien!
Ik zou ook nog eens met het stadhuis contact opnemen. Sowieso doe ik dit ook nog met het gemeentehuis waar wij zullen trouwen, voor verdere afspraken en hoe ons burgerlijk huwelijk zal verlopen. Je weet maar nooit hé!
Verder is het bij ons nog 23 dagen te gaan... De zenuwen beginnen te komen! ;-)
Ik moet nog mijn huwelijkskaars afhalen, het aantal genodigden laten weten aan de feestzaal en nog eens alles overlopen ginder qua menu en drank, receptie en bruidstaart, de bloemist nog even contacteren en mijn stof van het kleed afgeven (zodat hij dit rond mijn boeket kan draaien).
Ook nog met mijn fotograaf even overlopen wanneer hij juist aanwezig moet zijn en hoe het verloop van onze dag eruitziet. En dan nog een laatste afspraak met onze ceremoniemeester.
Ik ben momenteel nog bezig met de tafelschikking; wie waar ongeveer moet komen te zitten...

Het gaat heel vlug, dit jaar is voorbijgevlogen! :-) En ik kijk echt uit naar onze trouwdag.
Geniet van je voorbereidingen en alvast veel succes nog met alles!

Groetjes,
Inge
05.08.2006

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik13-7-2006 12:44:00

Hey

Heb je al snoepjes voor de kindjes voor aan de kerk?

En ben je in orde voor alles voor de huwelijksreis? Zoals reispas, inentingen,...

Heb je het bewijs voor huwelijkscontract?

Hebben de lezers in de mis hun tekst al?

Dit zijn zo enkele dingen waar ik aan denk.

Groetejs

Vicky
09.09.06

Tania

Meld misbruik14-7-2006 1:38:53

Hoi,

Misschien overbodig, maar heb je alle vevoer geregeld? Wij kijken uit naar een taxibedrijf dat voor een forfaitaire prijs de mensen naar huis brengt. Dan kunnen ze een glaasje drinken.

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...