Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging en bruidsboeket

13-7-2006 1:23:38
Hoi,
Al weer een heel eind geleden, maar we hebben het ook zo druk hé. Ben superenthousiast, want vandaag mochten we eindelijk onze uitnodigingen versturen! joepie!!! dit geeft zo écht het gevoel van : dit is officieel naar iedereen toe. En gisteren heb ik ook mijn keuze voor het bruidsboeket gemaakt. spannend. Het begint nu écht te korten hoor. Nog 8 weekjes xxx

soetje
16-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 347

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-7-2006 8:07:22

Hey,

leuk hé, dat het zo snel vooruit gaat. Nu afwachten tot de mensen bevestigen, dat is ook leuk denk ik. Bij ons nog 49 dagen, dus da's bijna hetzelfde als bij jullie hé, iets minder...

Wat moeten jullie nog doen? Wij moeten nog voor onze auto zorgen, Michael moet zijn kostuum en toebehoren nog kiezen, we moeten nog geschenkjes voor de gasten regelen, een gastenboek kopen/laten maken, de aantallen doorgeven en nog eens met de DJ naar de zaal. Oh ja, we moeten ook nog naar de notaris. Dat zal het zo ongeveer zijn denk ik.

Veel plezier in die laatste weken.

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...