Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanted: tips/ideetjes vr vrijgezellenavond

  12-7-2006 23:30:10
Vandaag zijn we net 333 dagen gehuwd! En ja hoor, ik kom nog regelmatig piepen. Ik kan het niet laten, ik kijk met heimwee terug naar die voorbereidingen en vooral die mooie dag. t Was echt super. Ondertussen zijn we aant bouwen, van een zwart gat is dus helemaal geen sprake, integendeel.
Nu, waarvoor ik jullie nodig heb... Mijn beste vriendin trouwt in september en ik zou graag een originele vrijgezellendag, namiddag of avond in elkaar steken. Ze houdt niet van die verkleed en opdracht-toestanden. Zelf was mijn vrijgezellen ook rustig.. namiddag sauna met mijn vriendinnen en s avonds iets gaan eten (k vond het heel tof en leuk). k Zou ook voor haar iets tofs willen doen.. Heeft er iemand tips of ideetjes?
Alvast bedankt!
An 13-08-05

An
13-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1143


Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik13-7-2006 5:25:27

Hey!

Ben zelf 2 weken geleden nog met een vriendin meegeweest op haar vrijgezellenavond. We waren in Aartselaar gaan koken. (tapaz workshop) da was eigenlijk heel plezant. 't heet de Kokofolie of zoiets.. weet 't niet meer zeker. Staat wel ergens op internet hoor. Heb ook al eens gehoord over een plaats waar je salsalessen krijgt en daarna een etentje en daarna een hele avond salsa dansen. Lijkt mij ook heel plezant.
succes er nog mee

Wendy
05/08/06



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik13-7-2006 5:30:05

Ben 't juist gaan opzoeken en 't is de 'kokerij' (snap nie waar ik die andere naam weer vandaan haal) Maar je kan dit ook op andere plaatsen doen hoor. 't was in ieder geval heel plezant.

Wendy



gert
12-11-2005
 Meld misbruik13-7-2006 15:34:21

Hallo An,

Ook hier een ex-bruidje dat het niet kan laten om te komen kijken op dit forum !

Ik vond de vrijgezellendag die mijn zus mij heeft bezorgd zeer geslaagd : een middagje in een schoonheidssalon waar alle vriendinnen vooraf hadden besproken wat ze wensten te laten doen : gezichtsreiniging of -massage, manicure, make-up, kapselstyling etc. Ook voor mij was een speciaal arrangement uitgewerkt. Tussen de behandelingen door konden we rustig bijkletsen. Daarna zijn we met z'n allen lekker gaan eten in een spaans restaurant en dan naar een salsa-cafeetje in de buurt, waar ik dan op het einde van de avond werd herenigd met mijn verloofde.

Misschien heb je er wat aan.

Groetjes,
Gert
243 dagen getrouwd



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik13-7-2006 23:48:13

Hey An,

nog een ex-bruidje dat het niet kan laten om af en toe nog eens te komen kijken.

Mijn vrijgezellenavond bestond ook uit een hele avond kokerellen. Mijn zus had geregeld dat wij Marokkaans zijn gaan koken (maar je kan ook kiezen voor Italiaans, Chinees, Frans, ....) bij MMMH in Antwerpen. Het was super!

Veel succes in ieder geval

groetjes
Kathleen
222 dagen getrouwd



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-7-2006 8:14:20

Hey,

Ook ik ben een rustig meisje dat niet van die zotte vettige dingen houdt. Mijn vrijgezellendag is op 5 augustus en ik weet niet wat mijn vriendinnen hebben georganiseerd.

Maar dit zou ik doen aan de hand van jouw beschrijving... Ik heb gehoord van zo'n soort Upperdare of lingerie-party's, of een workshop waar iedereen leert hoe ze zich moeten opmaken, da's wel plezant denk ik en ook nog handig de dag van het huwelijk zelf. Danslessen zou ik ook wel tof vinden, of samen gaan paardrijden aan het strand.

Groetjes,
Lieve



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik14-7-2006 12:39:34

die kokerij is bij restaurant De Cocotte in kleistraat te Aartselaar

ze hebben ook een website maar ben niet zeker de welke; zoek even via goudengids of ingeven in google en je komt er wel

Mieke
13/05/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...