Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ongedragen ivoren stola te koop!

  2-11-2011 11:30:49
Dag bruidjes!
Aangezien op onze dag, 1 oktober 2011, de zon van 's morgens tot 's avonds van de partij was, heb ik mijn mooie ivoren stola (zijden mousseline) niet gedragen die dag! Nu ben ik uiteraard niets meer met de stola, zodat ik er liever een ander bruidje gelukkig mee maak.

Zoals gezegd is de stola ongedragen, ivoorkleurig en gemaakt van zijden mousseline.
De nieuwprijs is 125 € en ik heb hem gekocht bij Pierre Yves te Aalst, waar ik ook mijn kleed (Maggie Sottero) gekocht heb (staat ook op mijn bon vermeld)

Ben je geïnteresseerd, dan mag je mij steeds een e-mailtje sturen huwelijk01-10-2011@hotmail.com en doe een bod!

Groetjes en nog veel succes met alle voorbereidingen!
Caro

Caro
1-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1382

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...