Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkskaars - paniek

  12-7-2006 21:17:30
AAAAH,

sorry even stoom aflaten. We bestelden begin juni reeds onze huwelijkskaars, nu belde ik maandag om te vragen wanneer we die konden afhalen. Nu blijkt die nog niet binnen te zijn! Ze komt normaal gezien donderdag binnen in de winkel. Het is te hopen want we trouwen zaterdag!!
Alles was tot nu toe zonder problemen verlopen en nu voor zoiets stoms zou ik nog in paniek raken.
Ik moet zeggen ik had nog niet teveel zenuwen maar door die stomme kaars begint het nu toch wel te spannen hoor.

Een bijna-gestresseerd bruidje,

Astrid
15.07.2006

Astrid
15-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 924


sofie
22-7-2006
 Meld misbruik12-7-2006 23:39:51

Dat is inderdaad een stress-moment.
Ze zullen wel maken dat die trouwkaars donderdag in de winkel is.

Geniet in ieder geval van de trouw.

Sofie
22-07-2006



els

 Meld misbruik13-7-2006 8:08:17

Ik weet niet van waar je bent maar in de abdij van Dendermonde, heb je je kaars op één dag. Met personalisatie met de namen. Misschien een oplossing als ze vandaag niet binnen is.

Groetjes,

Els



Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik13-7-2006 8:39:24

Astrid,

Wij hadden onze huwelijkskaars besteld in de bron in Harelbeke, en ze kwam van Joka. We hadden ze meer of 6 maanden voorheen besteld, en ze was ook maar de donderdag voor onze trouw in de winkel.

Don't worry, ze zal er vandaag wel staan wachten op u.

Groetjes,
Tilly



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-7-2006 8:17:36

Hey meisje,

en, heb je ze ondertussen al? Morgen is het zover hé. Niet te veel stressen, genieten van de dag en als er al eens mis gaat... niets van aantrekken!

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...