Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan Tanja:verslag van feest

  12-7-2006 19:55:25
Hallo allemaal,

Tanja,zoals beloofd zou ik je vertellen over ons feest en vooral de dj.De fuif ging door in het lokaal van de scouts met een eigen catering die voortkwam langs een kollega van mijn werk.Werkelijk heerlijk maar toch eenvoudig van maaltijd:..bbq.

De dj was "Partysound".
Het was echt af.De stemming zat er al goed in op voorhand tijdens de menu.Toen de dj er aan kwam en starte met de muziek waren we vertrokken.Het werd een echte fuif tot in de vroege uurtjes.
Volgende zomer is het de beurt aan mijn vriendin en zij neemt ook Partysound.
Voor mijn broer is het te laat,de dj is reeds bezet en hij zal in zee gaan met studio Ludwigs.
Echt een aanrader is deze dj wel.

Groetjes,
Kristel.

p.s.:bel hem eens voor een afspraak(vrijblijvend),dan weet je of hij nog kan op jullie feest.

kristel

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1342


Chantal

 Meld misbruik12-7-2006 20:47:25

Wij denken er aan om met dj PARTYSOUND in zee te gaan.
Weet er iemand of hij een website heeft en welke dit zou zijn?

Chantal.



Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik12-7-2006 21:58:49

hallo! Wij zijn zaterdag getrouwd en ook bij ons was DJ (bart) Partysound van de partij.. hij weet er de sfeer in te brengen en kreeg zelfs de dansvloer gevuld met franse chansons uit de oude tijd :-). We hebben uiteindelijk het feest afgerond rond 3uur 's morgens omdat het echt wel genoeg was voor ons, maar hij heeft tot de laatste minuut blijven draaien hoewel we al afscheid namen van de laatste gasten.
Zijn stek vind je hier:
http://partysound.ignuz.com/

veel plezier!
Cindy en Jurgen
08/07/06



Tine

 Meld misbruik12-7-2006 22:14:13

Cindy & Kristel,

Beiden proficiat met jullie huwelijk.
Ons feest gaat door in september'07 en eveneens met partysound.Vorige zomer was er bij ons een feest in de famillie en werd eveneens door hem verzorgt.Dat was er ééntje tot onder de morgen maar ja,elke famillie is anders hé.
Daardoor weten we al dat het in orde zal zijn.

Toen we vorige week bij hem langsgingen om vast te leggen,viel me vooral op hoe losjes hij direct tegen ons sprak.Het was net alsof we elkaar al lang kenden.Echt een toffe man is hij.
Je ziet dat hij zijn werk als hobby bekijkt.Zijn prijs valt ook aardig mee,vind ik.

Chantal,zeker eens luisteren bij hem maar wees tijdig want hij heeft blijkbaar veel geintereseerden.

Groetjes



ilse
1-12-2007
 Meld misbruik13-7-2006 19:35:39

Ook van mij een dikke proficiat met je huwelijk.
Ons huwelijk gaat volgende week door en het doet plezier dat jullie tevreden zijn van de dj.
Wij hebben ook voor partysound gekozen maar dan op aanraden van een kennis van me.Zelf hebben we hem nog niet aan het werk gezien.
Het is in elk geval een spontane persoon die echt vriendelijk is tegen de mensen..zowel als ik hem bel,mail of als we er heen gingen.Dat is toch ook belangrijk.
Ik hou jullie ook op de hoogte.

Tot binnenkort.



Astrid
1-12-2007
 Meld misbruik14-7-2006 18:57:29

Bedankt Kristel,

Wij gaan morgen ook eens langs om de dj vast te leggen.Deze week hebben we bij partysound een afspraak gemaakt voor ons feest volgend jaar.
Blijkbaar was onze datum nog vrij en dus gaan we morgen eens langs voor een gesprek.
Aan de telefoon klonk hij in elk geval heel spontaan maar ik heb hem nog niet gezien.

Groetjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info