Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ballonnen oplaten

  12-7-2006 19:08:52
hallo iedereen,
wij zouden graag bij het buitenkomen aan de kerk ballonnen laten opvliegen. Maar organisatorisch zien we het nog niet echt .....
hoeveel ballonnen zou ik best voorzien? hoe organiseren we dit het best? en mag dit zomaar? (vliegtuigen)
als iemand ons kan helpen ....
groetjes
sandra
09/09/2006

sandra
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 898


Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik12-7-2006 19:51:40

Hello
Wij gaan dat ook doen en is als volgt geregeld: mijn tante gaat de ballonnen halen en zal ze in haar grote auto laten tijdens de mis en dan eruit halen; enkel de kindjes zullen dat doen, een 15-tal, de rest zal rozenblaadjes gooien.
Je kan gerust iemand vragen die naar de mis komt om het voor jou wat op te vangen, is niet zoveel moeite.
Groetjes
Vanessa
09/09/2006



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik12-7-2006 20:51:09

hey wij hebben dat ook gedaan.

had aan 3 vrienden gevraagd om voor de misviering de balonnen op te blazen (deze hingen dan in de sacristie vn de kerk)

bij het buitenkomen van de kerk waren zij ondertussen de balonnen aan het uitdelen (waren er een 80-tal).

er waren toch redelijk wat balonnen. dan heb ik zelf het signaal gegeven om de balonnen op te laten (als de fotografen klaar stonden met hun toestel natuurlijk).

en weg waren ze!! het geven toch mooie foto's!
te bekijken op www.tomenmieke.be

echt een aanrader!!!!
(heliumfles kostte 55 euro (+/- 100 ballonnen)

Mieke
13/05/06



Nele
9-6-2007
 Meld misbruik13-7-2006 12:34:05

Hey medebruidjes!

Mijn vriend en ik trouwen op 9 juni 2007 en we hadden er ook aan gedacht om ballonnen op te laten na onze huwelijksviering, buiten aan de kerk. Maar toen ik dat besprak met mijn moeder, gaf zij onmiddellijk de reactie: witte ballonnen zoals in de witte mars?

Hierdoor heb ik beetje negatieve gevoelens gekregen bij de gedachte om ballonnen op te laten.

Welke kleur balonnen nemen jullie trouwens? Met die reactie van mijn moeder, ga ik niet meer voor wit, maar welke kleur dan wel?

Graag jullie advies!

Groetjes, Nele.



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik13-7-2006 20:50:00

ik had wit en lichtroos .. vond dat een heel mooie combinatei

(was nog aan't twijfelen met blauw . dat is ook heel schoon.) maar geeft minder contrast met de kleur van de lucht

Mieke
13/05/06



Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik3-8-2006 16:30:31

Wij doen dat ook buiten de kerk, wij hebben 40 stuks witte ballonnen in hartvorm voor de gasten en 2 grote rode ballonnen in hartvorm voor ons als bruidspaar. Bij ons worden de ballonnen 's morgens door de CM opgehaald en idd ook bewaard in een grote auto die voor de kerk geparkeerd staat.

Groetjes
Nathalie
08-09-06



evelien
8-12-2007
 Meld misbruik15-9-2006 10:40:03

Wat je ook kan doen is de ballonnen voor de mis laten ophangen aan alle stoelen langs het gangpad. Geeft een heel mooie 'gang' waar je doorloopt. Op het einde van de dienst kan je dan vragen aan diegene die op die stoelen zitten om de ballons los te maken en mee naar buiten te nemen... Op die manier heb je meteen ook de kerk of kapel leuk gedecoreerd...



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...