Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenendilemma --> 10 cm = te hoog ?

  31-10-2011 16:28:24
Hey bruidjes,

Ik heb op de website van Nordstrom geweldige pumps gevonden, die volgens mij perfect bij mijn trouwjurk passen: http://shop.nordstrom.com/s/bourne-hannah-pump/3188542?origin=category&resultback=3835
Enige probleem: hielhoogte is 4 inch of zo'n 10 cm !
Ik vrees dat ik er zo hard spijt van ga krijgen als ik ze bestel en de hele dag met pijnlijke voeten ga rondlopen.
Ik ben het wel gewoon om hoge hakken te dragen en heb ook een paar van 10 cm maar daar kan ik echt geen hele dag mee rondlopen zonder last te krijgen van pijnlijke voeten ...
Ik ben sowieso van plan om twee paar te voorzien, maar het lijkt mij toch de bedoeling dat je het eerste paar minstens tot aan het dansfeest aanhoudt ...
Zijn er nog bruidjes die zich aan 10 cm gewaagd hebben of is dit gewoon crazy ?


Veerle
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2223


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik31-10-2011 16:42:35

Dag Veerle,

Ik draag ook dagelijks hakken, meestal rond de 7 cm...
Maar heb ook veel killer heels :-) inclusief de pijnlijke voeten erbij...

Het zal bij mij ook een dilemma worden denk ik...ik moet nog schoenen gaan kiezen, maar ik ben zeker dat ik meteen naar killers zal grijpen :-) gewoon, omdat ze toch zo mooi zijn altijd...

Je kan vanalles proberen é, van die party feet 'gel' dingen...en inderdaad zeker een paar extra lage schoentjes...

Ik denk dat ik het er zal op wagen...maar wij trouwen enkel voor de wet om 15u, dus zal vanaf 14u30 men schoenen pas dragen op de W-Day...is misschien wel een verschil als je ze al van 10u 's ochtends draagt...

Succes ermee!!

groetjes



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik31-10-2011 17:38:03

Hoewel ik ook compleet verslaafd ben aan hoge hakken, heb ik me ingehouden en voor de trouw een paar met hakken van 8 cm genomen. Langs de ene kant vind ik het jammer dat ze niet hoger zijn (en ik ben al een paar keer in de verleiding gekomen om toch maar die mooie pumps van Sergio Rossi met hakken van 12 cm aan te doen), maar ik ben bang dat een hele dag rechtstaan op hakken van 10 cm of meer te veel gevraagd zal zijn. Ik heb al van veel bruidjes gehoord dat je echt quasi heel de dag rechtstaat en dat je dat echt wel voelt, zelfs al ben je hakken gewoon. En nu draag ik vaak een hele dag pumps met hakken van 10 cm (zonder pijnlijke voeten overigens), maar op mijn werk zit ik wel het grootste gedeelte van de dag, dat maakt toch wel een verschil.
Daarnaast wordt je kleed op maat van je schoenen gemaakt. Dus als je hakken van 10 cm kiest, en dan naar een platter paar moet overschakelen, dan is je kleed te lang. Dus houd ik het bij de 8cm, omdat ik weet dat ik daar wel een hele dag + nacht op kan staan, ik kan er zelfs mee voetballen .




sarah
17-12-2011
 Meld misbruik31-10-2011 17:39:58

Ik moet zeggen heb ook naar hogere hakken gegrepen. Een 11 cm met een klein plateau zooltje.
Ga ook party feet inleggen, en ze onder tafel dan maar uitkicken



romina
6-7-2012
 Meld misbruik31-10-2011 19:36:17

Hey hey

Ik moet ook nog voor schoenen gaan kijken en ben ook echt nog aan het denken over de hoogte. Ik ben ook wel hoge hakken gewoon (10 cm) maar om er zo'n ganse dag op te lopen, weet niet of ik dat ga volhouden en nog een lage paar schoenen lijkt me hier ook geen optie want dan zal het kleed te lang zijn.
Ik denk dat ik eens op zoek ga na hoge hak met een kleine plateau zool.
Wat zijn die party feet eigenlijk? Verhelpt dat pijnlijke voeten?
P.S.: Ikzelf ben maar 1.50 m dus hoop dat ik toch 10 cm met plateauke kan aandoen.

Groetjes.



Aurelia
6-7-2012
 Meld misbruik31-10-2011 19:46:46

Hallo,

heb tijdens het zoeken naar trouwjurken ook al schoenen aangehad en het eerste paar waren er van 11cm. Nogal hoog voor mij, ben het niet gewoon zo'n hoge schoenen aan te hebben.
De eerste 5 minuten tijdens het passen zaten ze goed, maar wat langer dan dat mocht het dan ook niet duren.
Het tweede paar waren er van 6cm en die zaten wel goed. Ook zaten er in die schoenen kussentjes om het de voetjes toch de hele dag aangenaam te maken.

Weet niet als er in die schoenen die jij aangeeft ook van die kussentjes zit.

Groetjes, Aurelia



Lindsey
12-5-2012
 Meld misbruik31-10-2011 20:16:06

Hey,

ik ben het gewoon om op hoge hakken te lopen van +- 10 cm, maar ik heb op mijn trouwdag toch voor een kleinere hak gekozen.
Je moet het er tenslotte een hele dag op kunnen uithouden en ik wilde het niet aan de hand hebben dat ik na enkele uurtjes alleen nog aan men voeten zou gaan denken...
Nu dit is mijn persoonlijke mening. Als ik toch voor hoge hakken zou gaan, zou ik die dag ook een comfortabel paar schoenen meenemen voor het geval dat.

Groetjes



inge
15-9-2012
 Meld misbruik31-10-2011 20:45:28

Ik draag ook graag hoge hakken, maar op aanraden van de mevrouw van de bruidswinkel heb ik voor een comfortabele hak van 4 cm gekozen. Je ziet het ten eerste niet onder je kleed, en ik wil ze graag een hele dag aanhouden en niet na twee uur ballerina's moeten dragen. 10 cm lijkt mij heel hoog voor een ganse dag. Ik wil me echt geen zorgen maken om mijn voetjes die dag.



Vicky
30-6-2012
 Meld misbruik31-10-2011 21:39:54

Hallo

Ik heb vandaag mijn kleed en schoenen gekocht. Ik heb hakjes van een 5 - 6 cm. Is hoog genoeg en de schoenen zijn van kalfsleder. Ze zaten direct goed en hoop ze ook heel lang te kunnen dragen die dag!
Ik ben het gewoon een hele dag hakken te dragen, maar ook hier een zittend beroep en kan het niet verdragen als ze zo hard gaan spannen, als het warm moest zijn (kan wel zijn op 30/6)
Het zijn toffe schoenen die je gezien hebt, even overwegen wat er gaat winnen, de schoonheid of de optie tot pijnlijke voetjes?



Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik1-11-2011 10:00:35

Hey,

Ik had ook pumps met hakken van ongeveer 10 cm en heb daar niet echt last van gehad... Akkoord, je voelt uiteraard wel dat je er een volledige dag op rechtstaat, maar ik zou't niet anders doen als ik nog eens zou trouwen (wat ik natuurlijk niet van plan ben ;) )
Alleen een goeie tip, doe je schoenen absoluut niet uit aan tafel zoals Sarah zei!! Ik heb die fout ook gemaakt om mijn schoenen tijdens het voorgerecht en hoofdgerecht uit te doen en toen ik ze terug wou aandoen voor het dessertenbuffet, kon ik ze bijna niet meer aankrijgen :/ Enige manier was toen voeten onder ijskoud water zodat ze wat zouden ontzwellen en dan ze half vochtig terug in mijn schoenen proppen... 'k Kan je verzekeren dat je voeten dan wél pijn doen! Dus: schoenen aanhouden tot wanneer ze definitief uit mogen, want ook al zwellen je voeten gemiddeld gezien niet, na een volledige dag in pumps gaan ze wel zwellen!



petra

 Meld misbruik1-11-2011 16:53:56

Je kan om te dansen 's avonds andere schoenen aandoen, maar voor overdag is dat volgens mij goed te doen, als je het gewoon bent om hakken te dragen tenminste.



frederica
19-6-2011
 Meld misbruik1-11-2011 17:58:55

Ik droeg deze schoenen: http://www.paradoxlondon.com/Pink/shoes_pages/Shoes_Tea... en heb er geen spijt van!!!Ok, zeer laat op de avond had ik pijnlijke voeten maar dat woog voor mij niet op tegen de schoonheid van de killer- schoen en het elegante gevoel. Ik heb mijn schoenen wel uitgedaan onder tafel en kreeg ze daarna wel weer aan, maar dit kan inderdaad misschien voor problemen zorgen bij sommige bruidjes. Ik had mijn schoenen wel goed ingelopen! Succes met kiezen en laat weten wat het geworden is!!!XXX



frederica
19-6-2011
 Meld misbruik1-11-2011 18:00:32

Ah ja, droeg er ook party feet in, een aanrader


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...