Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat vinden jullie hiervaan ...

12-7-2006 13:23:08
Hallo Allemaal,

Die huwelijksreis ligt nu wel vast maar de rest blijft moeilijk!

Vermits wij op onze trouwdag een hele weg hebben af te leggen is het moeilijk om voor een mooie bruidsauto te zorgen.

Ik zou doodgraag een Rolls Royce Silver Cloud hebben, maar wij moeten die dag meer dan 200 km rijden, dus dat kost pakken geld!

Nu had ik aan het volgende gedacht: ik huur zo een oldtimer voor met onse naar het stadhuis, de kerk en dan foto's trekken in een kasteel dat ze aan het renoveren (slechts enkele km van de kerk), aan dat kasteel zouden we dan eventueel kunnen overstappen in een Mercedes (zoals de rest van de suite) en daar dan verder mee rijden. Uiteindelijk hebben we die oldtimer niet meer nodig na dat kasteel he?

Wat vinden jullie hiervan? Vinden jullie dat dit gaat?

Groetjes,
Karen
22.12.2006

Karen
22-12-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 381

sara
20-8-2005
 Meld misbruik12-7-2006 14:16:49

Dag Karen,
Wij zitten met hetzelfde probleem. De familie van mijn vriend woont in Olen en mijn familie in Sint-genesius-rode! Met als gevolg veel kilometers! Wij hebben vervoer(4 jaguars en bruidswagen) gevonden die rijden aan dagprijs en die ook de ceremonie doen.
Wij betalen voor die ganse dag en alles inbegrepen een kleine 1000
euro. Misschien dat dit duur lijkt maar wij hebben niets goedkoper gevonden.
Bruidswagen is bij ons van de feestzaal maar dit bedrijf had anders ook leuke alternatieven.
Veel succes nog!

Sara
2/12/2006

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik12-7-2006 22:42:46

Hey

Ik vind dit zeker kunnen! Tenslotte staat de mooie oldtimer dan op alle foto's, nadien is het niet meer zo belangrijk hé. Wij hebben een koets en nadat de foto's zijn genomen gaan wij ook met een gewone auto naar de feestzaal.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...