Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag in woord en foto's! + tips ;)

  27-10-2011 21:26:39

Beste mede-trouwers :D


Ik heb in de voorbereiding naar mijn trouw verschillende malen teruggevallen op dit forum. Daarom vond ik het dan ook niet meer dan terecht, om jullie, komende trouwers en natuurlijk alle nieuwsgierige meelezertjes ;) een verslagje te geven van onze dag.

Als er iemand graag ons contactgegevens, kerkboekje, menukaartje, uitnodiging ... krijgt, geef me dan een seintje, dan komt het jou richting uit.


We hadden een prachtige dag en dat hebben we zonder twijfel te danken aan iedereen die eraan meegewerkt heeft.


‘s Morgens werd mijn (en m’n volledige suite’s) haar en make-up gedaan door Xantippe in Brugge, ik voelde me prachtig! Speciaal en toch heel erg -mij- De bloemetjes in m’n haar samen met onze super schattige boeketjes en alle versiering in de kerk (meeverhuisd naar de zaal) kwamen van Costersveld in Zedelgem.

Bedankt.

http://www.costersveld.be/


Iets later kwam onze fotografe aan. Hun fantastisch verslag kan je op de link hieronder terugvinden. Deze dames zijn een echte aanrader! Ik denk dat de foto’s voor zich spreken (ik vind ze alvast het einde!), maar daarnaast, zijn ze ook de zeer aangenaam gezelschap om aan je zijde te hebben.

Bedankt Girlz, good luck met de baby!

http://www.weddingsbylily.be/


De volgende die adviseerde was Steven, onze ceremoniemeester. Ik was in het begin helemaal geen voorstander van een ceremoniemeester, ik vond het allemaal wat te stijf en formeel, maar wat was ik mis. Steven heeft ons leven die dag echt makkelijker gemaakt, we hebben nergens aan moeten denken. Als er van de hele dag ook maar één secondje stress aanwezig was, dan was hij daar met een oplossing of gewoon met rust :D Als je van plan bent om in de kerk te trouwen, neem dan van mij aan, het is echt -money well spent-

Bedankt Steven.

http://www.ceremoniechys.be/


In de kerk bracht Tom ons naar hogere sferen. Onze eigen keuzes zo akoestisch door die kerk horen galmen was sprookjesachtig. Hij schakelde moeiteloos van Absynthe Minded naar Queens Of The Stone Age en door naar Noordkaap... Fantastisch!

-vraag gerust z'n nummer!-


Dan over naar ons avondfeest, ik moet jullie eerst iets vertellen. Ik ben een ongelofelijke bemoeizieke controllefreak :) maar ik kan geen enkele negatieve opmerking maken over ons feestzaal en ik denk dat dat toch voor iets kan tellen :D

We hebben ons feest gegeven in Denotter in Zedelgem. Ik had rond een thema gewerkt (festivals, we hebben elkaar per toeval op een festival tegen het lijf gelopen) en de zaal werkte hier probleemloos mee. We hadden polsbandjes voor iedereen ipv de gebruikelijke naamkaartjes, allemaal geen probleem. Deze mensen hebben onze avond echt fantastisch gemaakt. Echt alles verliep vlekkeloos en de kleine probleempjes die zich voordeden werden ongezien verholpen. Het enige waar wij aan gedacht hebben was, genieten van elkaar, ons bezoek en het fantastisch lekkere eten.

Iedereen was na afloop vol lof, verschillende mensen hebben ons nog es gebeld, ze vonden het feest fantastische en dat is natuurlijk erg fijn om te horen.

http://denotter.be/


Onze DJ was de vriend van een collega, hij voelde de sfeer goed aan en was steeds voorzien van de juiste klanken, we hebben allemaal gedanst, tot het terug licht werd :D

Bedankt Christoph.


Kortom,

wat ons betreft:

Trouwen = doen!

Een echte aanrader, ik had nooit gedacht dat het zo’n fijne dag zou zijn.


Groetjes,

Ann-Sofie en Dave


Ann-Sofie
17-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 6981


Aurelia
6-7-2012
 Meld misbruik27-10-2011 21:49:58

Heyla,

echt wel mooie foto's. Zowel door de fotografe als door jullie.
Zo stralen en op iedere foto lachen.
Prachtig, hoop dat mijn trouwdag ook zo mooi wordt ;)
Trouwens, proficiat met de baby.

Groetjes,
Aurelia



tima
8-9-2012
 Meld misbruik27-10-2011 22:34:47

nice heel leuk om te horen dat alles perfect ging in denotter wij geven ook daar ons feest mooie foto's trouwens



tima
8-9-2012
 Meld misbruik27-10-2011 22:45:22

oh ik dacht dat het de fotograaf was die zwanger was zoniet proficiat



Ann-Sofie
17-9-2011
 Meld misbruik28-10-2011 7:21:12

Hello, het is idd de fotografe die zwanger is :D



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-10-2011 11:28:13

Hoi!

Ooh, echt super mooie foto's!
De liefde en de romantiek spatten van mijn scherm!! :-)
Jullie straalden echt! En je was een hele mooie bruid hoor Ann-Sofie!

Dikke proficiat en geniet nog maar lang na!!

(als ik het verslagje van de fotografe zou laten lezen aan mijn verloofde zou hij zeggen - ziede wel se, playstation helpt tegen de stress!! ai ai ai....)

groetjes!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik28-10-2011 17:08:55

Hey,

Heel mooie foto's, jullie straalden echt.
Echt een top fotograaf!

Alvast heel veel geluk samen.

ps: Een kerkboekje voor bij mijn collectie te voegen zou heel leuk zijn.

Veel groetjes Ellen



Ann-Sofie
17-9-2011
 Meld misbruik29-10-2011 9:49:06

Hey Ellen, geen probleem stuur ff een pm met je email...



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-10-2011 17:39:14

proficiat! geniet van elkaar! x



Astrid
30-6-2012
 Meld misbruik29-10-2011 20:13:30

Hoi Ann sofie:-)

Proficiat! Altijd leuk om leuke verslagjes te lezen!

Bij mij zou een kerkboekje ook zeker welkom zijn hoor, ben nog volop in de maak-faze en de inspiratie ontbreekt soms wel eens!

astridvandenbogaerde@yahoo.com

Alvast bedankt!

Groetjes,
Astrid



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik31-10-2011 13:36:44

Hey Anne-sofie,


Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Ik wens jullie heel veel geluk toe!!!
Ook heel erg bedankt voor je verslagje!
het zijn prachtige foto's en dat kan ook niet anders met de Lily-girls hé
Wij hebben ze ook voor onze trouwdag! En ik ben ontzettend benieuwd.
Want jullie stralen werkelijk op elke foto!!

veel groetjes en geniet nog van jullie honeymoon!!!



Shanna
30-6-2012
 Meld misbruik6-2-2012 19:07:16

Hallooooo!
Wat fijn dit allemaal te lezen :-) Wij hebben een van de Lily's op onze trouwdag!! En Christine van Xantippe zal ook mijn haartjes doen... Had je fotootjes al gezien @ Weddings by Lily en zei meteen: das zeker een Xantippe LOL. Vraagje: hoe laat trouwden jullie voor de kerk? En most important: Hoe laat moest je bij de kapper zijn??? :-))
Groetjes,
Shanna xx




Ann-Sofie
17-9-2011
 Meld misbruik8-2-2012 21:12:59

wij moesten erg vroeg bij de kapper zijn, maar we trouwden al om 10u30 voor de wet. Ik denk dat je best bij Christine ten rade gaat voor een correcte planning.

grts
ps onze trouw voor de kerk was om 14u30


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...