Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes

12-7-2006 8:26:32
Hallo bruidjes,
Wij hebben 3 bruidskindjes waarvan er 2 nog net geen 2 jaar zullen zijn. Zouden we die al meenemen naar het stadhuis? Wij trouwen om 10.30 uur voor het stad en om 15.30 uur voor de kerk. Ik weet wel dat ze tussen de twee kunnen slapen, maar volgens mij zal het mss toch allemaal een beetje veel zijn voor die kids.
Wat denken jullie?

Isabel
01/09/07

Isabel
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 304

Karen
30-6-2007
 Meld misbruik12-7-2006 9:05:13

Hoi Isabel,

Wij hebben 2 kindjes die net 2 jaar zijn. En wij waren van zin om hun zelfs niet dein volledige mis ze te betrekken. We gaan hun enkel de ringen laten binnenbrengen. Het is voor zo'n kindjes anders veel te lang om 1u-1u30 te zitten. Ook zo ga je de ouders belasten, want zij zitten opgescheept met een eventueel vervelend kindje...

Allez, da's onze mening hé!

Grtjs,
Karen
30-6-07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...