Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ouders

  11-7-2006 21:55:23
Hey bruidjes,

Nu zaterdag, 15 juli is het zover!! Spannend hoor, de zenuwen beginnen wel te komen. Ben al blij dat we goed weer gaan hebben!

Als cadeau voor onze ouders hebben we een kader gekocht met op de lijst het woord bedankt. Tis een hele mooie kader alleen kan onze trouwfoto niet klaar zijn om die erin te steken en zo af te geven. Daarom moet ik iets anders vinden om in de kader voorlopig te steken. En ik had gedacht om dezelfde foto te gebruiken als de foto die we op onze uitnodigingen gebruikt hadden erin te steken en dat dan ook zo zeggen dat de trouwfoto voor later is. Wat denken jullie? Hebben jullie misschien andere ideetjes. Zouden jullie daar dan nog een boeket ook bijgeven of is zo'n kader genoeg?

groetjes
sofie
15 07 2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 906


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik12-7-2006 8:01:24

Hey,

dit vind ik een heel mooi idee. Je hoeft zelfs niet te zeggen dat de trouwfoto nog komt, dan is het twee keer een verrassing. Wij gaan dan geen bloemen meer geven, die krijgen ze die dag al genoeg van andere mensen denk ik...

Groetjes,
Lieve



Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik12-7-2006 9:12:29

Hallo,

Wij hebben net hetzelfde cadeau gegeven aan onze ouders. Wij hadden een fotoreportage laten doen van ons samen voor de uitnodigingen en ik heb van die foto's een foto laten vergroten en afgegeven, ook met een kader met het woord bedankt ingegrift en onderaan onze twee namen. Ze vonden het zeer mooi.
Het hoeft toch nog een foto te zijn van de trouw zelf, die kun je later nog altijd geven.

Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd 08/07/2006 en het was echt fantastisch, dus geniet zeker nog van uw laatste voorbereidingen en inderdaad het weer heb je zeker en vast mee, want bij ons was dat afwachten tot de dag zelf en uiteindelijk hebben we ook schitterend weer gehad, niet zo warm, maar wel zonder regen.
Veel plezier zaterdag en vergeet zeker niet te genieten, want voor je het weet is het gedaan, echt waar !

Mieke



Liesbeth
15-7-2006
 Meld misbruik12-7-2006 15:28:36

Hoihoi,
Bij mij is het zaterdag ook zover, ben superzenuwachtig, maar zijn nog steeds naar kado aan het zoeken voor de ouders! Wij dachten eerst ook een kader maar mijn zus heeft dat 2 jaar geleden al gedaan toe zij trouwde, echt een probleem en we komen er maar niet uit!
Veel succes in ieder geval!
Groetjes, Liesbeth



Kirsten
30-6-2006
 Meld misbruik14-7-2006 22:44:00

Hey,

Wij zijn vandaag 2 weken getrouwd, de tijd gaat vlug!!!

Wij hebben onze ouders een beeldje cado gedaan, je vindt ze terug op de website www.prodid.nl . Ze waren er heel erg blij mee!!

Gouden tip: geniet van jullie dag want het gaat zo vlug voorbij!!!

groetjes,
Kirsten
30/6/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...