Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

  11-7-2006 19:28:19
Hey bruidjes,

kochten jullie al een gastenboek? Ik heb totaal geen idee wat ik wil of waar ik een origineel gastenboek kan kopen.

Iemand tips?

Groetjes,

Inge
30/09/06

Inge
30-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 424


Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik11-7-2006 19:55:47

Wij hadden geen gastenboek maar kaartjes. We hebben die in de Club gekocht, het is een pakje van 25 kaartjes met envelopjes erbij en ze bestaan in verschillende grotes. Mijn kleed was rood en wit en dus de kaartjes ook (met bijpassende pennen). We hebben er veel positieve commentaar op gekregen en er zijn er dan ook veel geschreven.. de envelopjes plakken we nadien in een boek met wat foto's van onze gasten erbij.

Cindy en Jurgen
08/07/06 (een berefijne dag!)



Benedikte
14-10-2006
 Meld misbruik11-7-2006 20:56:42

Hallo,
Ik heb vandaag het gastenboek bij de Ava gekocht: het is een eenvoudig boek met effen bordeaux kaft, waarin zwarte bladeren gebundeld zitten via ringen. Het kostte 15€. Ik heb voor dit boek gekozen omdat ik reeds zo'n boek gekocht had waarin ik alle voorbereidingen van de trouw neerpen (dus de ouderwetse website laten we zeggen). Ik schrijf er in met witte stiftjes, en zal dat voorbereidingsboek dan naast het gastenboek leggen, zodat de mensen er ook in kunnen bladeren. Lijkt me wel leuk.

Groetjes, Bene



Inge
30-9-2006
 Meld misbruik11-7-2006 22:33:55

Toffe ideeën. Dat geeft me weer stof tot nadenken!

Thx dames!




Phyllis

 Meld misbruik12-7-2006 7:52:21

Ik heb gisteren net een gastenboek gekocht. Die van ons een een groot wit boek geworden met handgeschept papier en kaft. Ondanks dat we maar 100 gasten hebben, heb ik toch gekozen voor een groot boek. Ik ga dan zo hier en daar wat gedichten of foto's inkleven voor de opvulling. Het is vooraf wel wat werk maar het levert wel een mooi resultaat op denk ik...

groetjes,
Phyllis



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik12-7-2006 8:04:31

Hey,

wij laten ons gastenboek maken bij een meisje dat daar heel creatief mee omgaat. Ze maakt het voor ons heel persoonlijk in handgeschept papier. Indien het jullie zou interesseren kan ik het telefoonnummer wel doorsturen.

Groetjes,
Lieve



Karen
30-6-2007
 Meld misbruik12-7-2006 9:12:14

Hoi,

Mijn schoonzus had een hele grote foto van haar en haar man in een simpele kader op tafel gezet. Rond die foto zat een grote witte passpartout. Op dieje witte rand kon iedereen dan een kort woordje zetten (schrijven om het vol te krijgen is ook maar niks). Dit heeft een heel mooi resultaat opgeleverd. Ze heeft die foto nu mooi laten inkaderen en hangt nu te pronken in hun huisje.

Grtjs,
Karen



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik12-7-2006 13:26:56

Hoi Inge,

Onze uitnodiging is een vlak met bollen, met daarop een foto van ons.
Als gastenboek gaan we de uitnodiging in een grote versie laten drukken (zonder foto dan wel), en deze op een schildersezel in de zaal zetten. Zo kunnen de gasten elk in een bol een tekstje schrijven. Later kunnen we deze "poster" dan laten inkaderen, en bij ons thuis tegen de muur hangen :-)

groetjes
Katrien
30-9-2006



julie
4-8-2006
 Meld misbruik28-7-2006 11:24:24

Aan onze uitnodiging hing een kaartje vast met fotohoekjes waarop aan een kant iets staat als "noteer of teken hoe u onze toekomst ziet en breng het mee naar ons feest". Die kaartjes gaan we dan laten verwerken in ons trouwalbum.
groetjes! (nog 7 dagen bij ons...)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...