Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tav fieke ivm hof ter buecken

  10-7-2006 21:54:39
Fieke
Wij hadden ook de all formule van 69.50€. De uitgenodigden zijn heel tevreden geweest over het eten, ze hadden echt genoeg wij ook trouwens. als je voor het dessertenbuffet gaat awel je zult grote ogen hebben! verrassing!!! neen echt de moeite.... ook de obers super sympathiek, dj van de zaal super... hij heeft iedereen op de dansvloer gekregen.... en hopelijk kan je de receptie buiten doen want dat is echt de max.... (dit is om geen reclame te geven) maar echt suuuuuuppppppeeeeer gewoon. als je wil mag je me altijd mailen kristel.vandevelde@hotmail.com

kristel
8-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1032

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...