Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst bedankingskaartjes

  10-7-2006 15:50:29
Vragje: wat zetten jullie als tekstje op jullie bedankingskaartjes? k Heb een totaal gebrek aan inspiratie...

Bedankt,
Annelies

Annelies
27-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2637


Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik10-7-2006 16:23:28

Hallo,

wij hebben geen bedankingskaartje maar op het 'presentje' wat we na afloop geven staat:
Bedankt dat U deze dag met ons wilden vieren. Kom nog zeker nog eens op de koffie.
En dan onze namen en datum.
Dat van die koffie slaat op het presentje wat wij geven, dat is namelijk een blikje met een aantal koffiepads erin.

Groetjes Mireille
01-09-2006



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik10-7-2006 17:45:16

Hey

Wij hebben dit:

Bedankt dat u aan ons gedacht heeft op de dag waar wij zo weinig tijd hebben om aan jullie te denken.

Bedankt voor alle lieve wensen en attenties.

We vonden het fijn om deze prachtige dag te kunnen delen met alle mensen die ons lief zijn.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Leen
26-8-2006
 Meld misbruik10-7-2006 19:49:08

hey,

wij hebben:

Voor bloemen en plantjes
Voor kussen en handjes
Voor kaarten en geschenken
Of voor eventjes aandacht aan ons te schenken
Bedankt dat u erbij was


hopelijk ben je er iets mee,

Leen



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik11-7-2006 21:40:27

Bedankt,
voor elke attentie,
voor ieder lief woord,
voor eender welk gebaar

dat was die van ons!

Mieke
13/05/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...