Terug naar overzicht
Hallo,Ik zou absoluut voor de grote zaal gaan, een open haard rond kerstmis is toch wel heel gezellig he!En, je hebt nooit te véél plaats in een zaal denk ik, er moet tenslotte ook genoet plaats zijn om te dansen he!veel plezierCindy12.08.06
Beste Karen,Op basis van jouw berichtje zou ik voor de grote zaal kiezen. Er is niets zo erg als op mekaar gepakt te zitten in een veel te kleine zaal. Daarenboven zie je toch niets van het interieur als je met veel te veel man op mekaar zit.En persoonlijk vind ik een open haar veel gezelliger dan een mooie toog.Groetjes
HeyIk zou ook voor de grote zaal gaan. Zeker omdat er een open haard is dat is supergezellig. En als je er dan een paar kerstbomen zet is het meteen gevuld.GroetjesVicky09.09.06
Hey,ja, ik sluit mij aan bij de andere meisjes. Té veel volk in een zaaltje geeft een gevoel van ruimte tekort, die haard geeft net dat tikkeltje extra... Lieve
Hey Karen,Wij trouwen volgend jaar ook in 't 's Graevenhof. 't Hangt er natuurlijk vanaf met hoeveel personen dat jullie gaan zijn ... maar de dame van de feestzaal zal jullie hier zeker bij kunnen helpen !Veel succes!groetjes,Maaike25.08.2007