Terug naar overzicht
Hallo Karen,Ik merk dat je in de waterhoek van Geetbets trouwt, vanwaar ben je dan als ik vragen mag?Groetjes,Karen22.12.2006
Hoi,Ken je de originele versie van het nummer One? Vind ik persoonlijk mooier en zou het je niet willen ontnemen. Het is niet de openingsdans waar de liefde eraf druipt maar het is zeker en vast gepast. Weet je eigenlijk moet die tekst niet altijd heel toepasselijk zijn hoor als jullie het liedje maar graag horen en mss heeft het wel een speciale betekenis ofzo...!Debra11/08/06
Hoi Karen, Ik zelf ben van Beringen, mijn vriend van Schaffen en de familie zit zowat tussen die locaties verspreidt. Trouw jij ook id Waterhoek?Grtjs,
hoi Karen,Neenee ik ben afkomstig van Sint-Truiden en mijn vriend van Oud-Turnhout en wij geven ons feest in Schilde in het 's graevenhof!Groetjes,Karen 22.12.2006
Hey,ik vind dit ook een schitterend liedje, maar heb er vanaf gezien omdat de tekst helemaal niet positief is... Moet toch een beetje toepasselijk zijn vind ik.Groetjes,Lieve
Hey,Ik wou dit liedje nemen als uittredelied maar na het doorlopen van de tekst heb ik dit maar niet gedaan.Het is niet echt een positief liedje.Groetjes Sofie19/08/2006
Hey Karen,Wij trouwen op 22 juli en nemen ook dit liedje als openingsdans. De tekst is idd niet zo positief, maar je moet hem al gaan opzoeken om dat te weten, en hoeveel van de gasten gaan dit doen??? Wij vinden het een prachtig liedje en het is dat toch dat telt.Groetjes Mieke
Wij hadden dit liedje als intrede-lied tijdens onze huwelijksviering toen ik binnen kwam.De tekst doet er in mijn ogen vaak niet toe. Het had voor mij man & mij een immense diepe & grote betekenis....en het is dat die telt.groetjessophie