Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getrouwd ! het was een leuke super dag!!!

  9-7-2006 18:37:29
Even snel een verslagje op de computer zetten

Wij zijn getrouwd op 08/07/2006 in Grimbergen. om 07:00 zijn we opgestaan, ben bij m'n ouders blijven slapen en hij ook.
Hij had afspraak met de bruidswagen rond 09:30. bij mij ondertussen was de schminkster er al.
Tegen 10:30 zijn ze in de straat binnengereden. hij belt aan en ik doe de deur open en we hebben elkaar bekeken en we hebben ons zo stevig vastgenomen!
hij zij mij dat ik prachtig was! hij was tevens knap in z'n costuum. Na de aankomst van alle ceremoniewagens zijn we stilaan naar het gemeentehuis van Grimbergen gereden daar werden we verwacht tegen 11:15. Nooit gedacht dat het zo snel ging gaan op het gemeentehuis. om 12:00 zijn we naar de kerk gegaan (is een paar honderde meters verder). Het was een prachtige mis! Na de mis zijn we terug met de een kleine familie naar het ouderlijk huis gereden. Daar waren er broodjes voorzien enzo. ondertussen zijn wij foto's gaan trekken in de plantentuin van Meise. We hadden tevens schitterend weer. Nooit gedacht dat foto shooting zo vermoeiend was.
Na onze fotoshooting zijn we naar de zaal gereden want om 17:00 begon de receptie in onze feestzaal Hof ter Buecken te Buggenhout.
Tegen 18:30 was de eerste receptie al gedaan. (tijd vliegt toch ooh zo voorbij). Tegen 19:00 begonnen de gasten van het avondfeest binnen te komen. Tegen 20:00 werden we aan tafel geroepen, we hadden het Thema WK voetbal gekozen. Het eten en de service was kei goed. Tegen 1:00 zijn we met het openingslied begonnen (Dido White Flags) en daarna laat maar swingen tot de vroege uurtjes (5:00)

Voor diegene die nog moeten trouwen, geniet maar van jullie voorbereidingen & zeker op jullie dag, want het gaat snel genoeg voorbij.
En jullie hoeven zekerst niet te stressen, alles loop op z'n ...

groetjes

kristel & Bert

kristel
8-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1147


Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik9-7-2006 21:07:34

Proficiat!! Merci voor 't verslagje.. Bij ons begint 't nu ook op te korten. Ik hoop dat 't bij ons ook zo fijn verloopt als bij jullie.

Wendy
05/08/06



Elke
8-7-2006
 Meld misbruik9-7-2006 21:40:24

Wij zijn gisteren ook getrouwd (08/07/06) ook een schitterende dag gehad! en het weer was prachtig. Proficiat aan jullie beide.

Groetjes

elke
08/07/06



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik10-7-2006 13:18:45

Hey Kristel,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Het zag er inderdaad een zalige dag uit. En met het weer hebben jullie het ook getroffen hé.

Wij trouwen volgend jaar in hetzelfde weekend als jullie en we hopen echt dat we op hetzelfde weer als jullie zullen kunnen rekenen.

Onze feest zal ook doorgaan in Hof ter Buecken.

Een vraagje: is in Hof ter Buecken alles goed verlopen en was het eten in orde? Wat voor een forumule hebben jullie genomen? Wij een all-in van € 75 per persoon, is dit een goed idee?

Groetjes,
Fieke
7/07/2007



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik10-7-2006 17:50:33

Hey

Proficiat!!!

Groetjes

Vicky
09.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...