Terug naar overzicht
Hoi!Wij trouwen een maandje vroeger dan jullie, op 26/05/2007! Bij ons ligt de zaal, kerk en fotograaf al vast. Voor de rest hebben we volgens ons nog wel eventjes de tijd...Groetjes,Natalie
Hai Elke,Wij trouwen ook op die dag! Maar dan wel in Rotterdam weet natuurlijk niet waar jullie vandaan komen. We hebben in principe nog niet zo heel veel geregeld we hebben wel onze getuigen en ceremoniemeester gevraagd, ook de bruidskinderen zijn geregeld nu druk aan het zoeken naar een mooie jurk. Mijn aanstaande is al voorzien die trouwt in zijn uniform dus dat is makkelijk maar ja nu de rest nog he...Je kunt me wel mailen als je wilt geen idee hoe ik je mijn meel kan geven probeer het gewoon zo.t_babe1978@hotmail.comGroetjes,Tasja en Roy
Hoi Elke, Ik trouw dezelfde dag als u voor de wet, de dag nadien voor de kerk. Bij ons ligt de zaal vast, het vervoer, de fotograaf en de DJ. Heb ook al 1x contact gehad m de priester. Ben vr de rest stillekes aan liedjes ah verzamelen die ik mooi vind! En bij jullie? Waar trouwen jullie trouwens? Grtjs,Karen
Aan KarenWij trouwen in Geraadsbergen. En jullie? Bij ons ligt zowat hetzelfde vast. Behalve ons vervoer, daar twijfelen we nog over.Groetjes Elke
Hoi Elke, Wij trouwen in Beringen, zijn dus ver van elkaar verwijderd die dag :-)Grtjs,