Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Opvang genodigden

9-7-2006 13:24:41
Hallo allemaal, Steve en ik trouwen volgend jaar op zaterdag 2 juni. We trouwen enkel voor de wet en dit brengt enkele probleempjes met zich mee. We huwen om 10u30 en dit zal afgelopen zijn rond 11u. Nu is mijn vraag: heeft er iemand een idee wat we met de genodigden kunnen doen van 11u tot het avondfeest begint? Uiteraard kunnen we met hen gaan lunchen, maar je kunt toch moeilijk van 's middags constant aan tafel zitten?! Voor hetzelfde geld hebben sommigen al een glas teveel op, of krijgen ze er 's avonds geen hap meer in. Ik wil deze tijd graag op een leuke manier invullen. Een korte lunch en dan nog een aangename bezigheid, maar wat? Heeft er iemand suggesties?? Alvast bedankt!

Lies
2-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 359

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik9-7-2006 15:13:01

Hallo Lies,

Dat hangt er vanaf waar je momenteel woont. Misschien kan je een dagje naar zee en daar je fotoreportage houden. Dan ben je toch eventjes onderweg en je kan ondertussen nog wat genieten van de gezonde zeelucht.

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-7-2006 7:52:09

Hey,

wij wonen in Gent en gaan brunchen met de mensen. Ook wij trouwen in de voormiddag en ons feest is pas om 19 u. Na de brunch zijn er dus nog een paar uur te vullen.

We hadden eerst gedacht om een geleide themawandeling te gaan doen, of om te gaan varen met de bootjes. Heel leuk allemaal, maar aangezien we alles zelf moeten betalen, was dat toch een beetje te duur... Misschien wél iets voor jullie?

Groetjes,
Lieve

Valerie
16-5-2007
 Meld misbruik10-7-2006 10:58:35

Hey,

Een tijdje geleden heb ik horen vertellen over een koppel dat op hun huwelijksdag samen met de familie gaan varen is - ik geloof op de Leie - met een boot die speciaal ingericht was voor dit soort gelegenheden. Tijdens de boottocht was er een soort receptie voor de dichtste familie. 'k Heb daar toen heel enthousiaste reacties over gehoord. Ik heb hier zelf wel geen verdere gegevens over, maar wellicht is er meer info te vinden op internet?

groetjes,
Valerie
16/5/2007

Lies
2-6-2007
 Meld misbruik10-7-2006 12:42:30

Hallo Marisa,

we wonen in Veldegem (dicht bij Brugge).
We weten nog niet precies waar we de foto's zullen laten nemen, maar de kust is wel een super optie natuurlijk. Misschien kunnen we inderdaad wel iedereen meenemen hiervoor, lijkt me heel ontspannen.
Gaan varen lijkt me ook super, maar zoals je zegt, Lieve, waarschijnlijk te duur voor onze portemonee ;-) Ik zoek alvast verder. Allemaal héél erg bedankt voor jullie suggesties!

Groetjes,
Lies

Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik11-7-2006 10:26:25

Hallo,

wij trouwen om 11.00u voor de wet en trouwen ook niet voor de kerk. Wij gaan daarna bij ons thuis kaasschotel eten. Vervolgens is er de fotoreportage en daarna gaan we misschien nog ergens iets drinken en een stukje taart of zo eten. Wij wilden eerst daartussen nog een boottocht doen of bowlingen, maar achteraf blijkt dat we daar te weinig tijd voor hebben. We moeten immers nog ver rijden tot het avondfeest.

groetjes,

marjolijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...