Terug naar overzicht
Veel sterkte in deze moeilijke dagen. In jullie gedachten en in jullie hart zal hij erbij zijn op jullie dag.groetjes Davine
heyik had er voor mijn trouw ook even schrik voor ... mijn 2 bomma's hebben alle 2 een beginnende hartaanval/berroete gehad ..allechance er goed doorgekomenmaar het zeker en vast niet tof!.een mensenleven kan toch zo plots ineens voorbij zijn...mijn broer is 5 jaar geleden verongelijkt en ik heb hem vermeld bij de voorbeden ..Mieke13/05/06
Hoi Mieke,We hebben onze portie ook wel al gehad in de familie. Mijn mama is nl 11 jaar geleden overleden en voor mijn mama en papa heb ik tijdens de viering een bedankingstekst voorzien tijdens het bezinningsmoment. Ik ben ook al een neefje en nichtje kwijt. Een nonkel van mij die overleden is aan kanker...het stopt maar niet. Het is ongelooflijk hoe snel het kan gaan. Van mijn mama is het snel gegaan, ne een week aan de machines was het voor haar allemaal verloren en bij mijn pepe na 1 dag. Ik heb zin om de priester te vragen waarom God mijn pepe hier geen 5 weken langer kon houden als het dan toch moest gebeuren want hij keek zo uit naar onze trouw.Debra
Hela,Innige deelneming en veel sterkte gewenst.Zelf zitten we ook een beetje in moeilijke periode. We kregen twee weken te horen dat mijn verloofdes oma zeer zware kanker heeft die zeer snel evolueert. Zonder chema had ze nog 4 tot 6 weken. Ze krijgt nu wel chemo ter verlenging van haar leven en we hopen dat ze ons huwelijk binnen 40 dagen nog haalt... Mijn vriend is haar 'keppe' en hij is zeer gehecht aan haar dus 't zal sowiezo niet makkelijk zijn die dag... Hou jullie goed!
Hoi Debra,Eerst en vooral veel sterkte toegewenst!Ik besef maar al te goed wat je nu meemaakt. Een paar weken voor ons huwelijk is m'n allerliefste marraintje (oma) ook héél plots overleden. Ik was erbij op het moment dat ze stierf en had haar hand vast. Ik heb dus alles van héél dichtbij beleefd. Een paar weken later stond ik daar als trotse bruid maar zonder haar erbij. 't Heeft heel veel pijn gedaan die dag en had ook een héél speciale voorbede en verwijzing naar haar. Op dat moment deed het zoveel pijn. Maar ik weet diep vanbinnen dat ze er toch bij was: ze zit namelijk héél diep in m'n hart en ergens geloof ik dat ze die dag op mij heeft toegekeken. Vele mensen vinden het vreemd als ik dat zeg, maar ik voelde haar aanwezigheid. Probeer het op jullie mooie dag iets van je af te zetten, het zal zeker niet makkelijk zijn. Ik ben de volgende dag met het altaarstuk naar haar graf gegaan en heb het daar gezet. De pastoor maakte daar geen probleem van dat ik het altaarstuk mee nam.Je pepe zou niet willen dat je triest of sip zou rondlopen op jullie huwelijksdag. Hij zal je wel in de gaten houden want uiteindelijk kan hij volgens mij alles zien....daar aan de overkant.Veel sterkte.Groetjes,Sophie
Dag DebraIk wens je heel veel sterkte, het moet niet gemakkelijk zijn. Maar voel je vooral niet schuldig om te genieten van je trouw, je pepe zou dat ook willen.Niets is perfect, want er zijn altijd mensen die er helaas niet kunnen bij zijn om het af te maken.Veel sterkteVicky