Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

regeling

7-7-2006 10:36:27
wij trouwen volgend jaar op 7/7/07 .
het lijkt wel alsof iedereen op die dag trouwd ... de zalen die onze voorkeur hadden en de limos zijn reeds verhuurd. :-(
heeft er iemand nuttige adressen voor het voorbereiden?(dj,versieringen,...zowat alles :-) )
en weet er iemand een bedrijf dat vlinders bezorgt om aan de kerk op te laten of heeft dit al iemand gedaan?
groetjes,
cynthia

cynthia
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 780

martine
5-5-2007
 Meld misbruik7-7-2006 11:18:30

hey,

je moet eens gaan kijken op www.bruidsparadijs.be , ze hebben daar vlinders, ze hebben er eigenlijk alles, en voor de limo kijk eens naar www.limo.be , ze zijn daar veel goedkoper dan al de andere, wij hebben limo en ceremoniemeester voor 6 uur aan 775€.

groetjes
Martine

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik7-7-2006 12:20:25

In welke regio zoek je een zaal?

Groetjes
Isabel
01/09/07

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik7-7-2006 12:34:04

Hey Cynthia,

Ik weet niet of je trouwdatum al echt vastligt, maar wij wilden oorspronkelijk ook trouwen op 07/07/07. Aangezien velen dit willen levert dat voor alles problemen op (zaal, vervoer, dj,...). Wij hebben dan beslist dat we het belangrijker vonden om te kunnen kiezen voor wat we echt tof vonden qua zaal, fotograaf,...(en niet wat er over bleef)i.p.v. voor die speciale datum (die toch niet zo speciaal is aangezien zovelen die dag willen trouwen).
Indien de datum al vastligt, dan wens ik je veel succes in je zoektocht(dat meen ik hé, zeker niet slecht bedoeld).

Groetjes, Sissi

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik7-7-2006 12:45:56

Hey Cynthia,

Wij trouwen ook op 7/07/2007, en daarom hebben wij reeds 2 jaar op voorhand alles al vastgelegd: gemeentehuis, kerk, DJ, videograaf, fotograaf, feestzaal, ceremoniemeester.
Wij merkten namelijk dat er bij de videograaf nog maar één plaatsje vrij was voor onze dag.

Ik hoop voor jullie dat jullie alles nog geregeld krijgen, maar ik vrees er inderdaad ook voor :o(

Alleszins gefeliciteerd hé, 't is vandaag op de dag precies nog 1 JAAR!!! Ik kijk er nu al zo lang naar uit, maar weet zeker dat het aftellen nu sneller zal gaan.

Groetjes,
Fieke x
7/07/2007

Veroniek

Meld misbruik7-7-2006 14:07:00

Hoi Cynthia

Wij zijn verloofd sinds april en wouden ook eerst op 07 07 07 trouwen omdat het zo mooi is. We hadden een paar zalen bezocht, maar nog niet echt iets naar ons zin, en geen enkele was vrij die datum. We zijn dan naar de laatste zaal geweest en dat was voor ons DE zaal en die wouden we hebben, maar de datum was ook niet vrij. Omdat de zaal ons aanstond hebben we onze datum veranderd naar een andere mooie datum 20 07 2007 (het magische getal... ;o))

En tot nu toe hebben we met niets problemen... Hopelijk blijft het zo!

Voor de vlinders kan je idd bij het bruidsparadijs kijken. (Accessoires / Leuke extra's en daar staan de vlinders)

Veel succes nog met de voorbereidingen!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

sofie
7-7-2007
 Meld misbruik7-7-2006 18:43:42

wij trouwen ook op 7/7/2007, en inderdaad je moet er vroeg bij zijn. mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd op oudejaarsavond en in februari hadden we al onze zaal. veel succes ermee!

ellen
25-8-2007
 Meld misbruik7-7-2006 19:03:33

Hello

Wij zouden normaal op 07/07/07 trouwen. Blijkt idd populair te zijn. Begin 2006 vonden we al geen zaal meer bij ons in de buurt. Of toch niet die onze voorkeur had... Nu wordt het dus 25/08/07. NOg wat langer wachten dus... :(! Maja, eigenlijk is de datum maar een detail hé!
Nog 414 dagen nu, en dan kan ik eindelijk met mijn ventje trouwen en in ons huisje intrekken.

Veel succes nog met je verdere zoektocht! en tot schrijfs

xxx

Elies
7-7-2007
 Meld misbruik7-7-2006 22:32:12

Wij trouwen ook op 07/07/07 ( zeer populair blijkbaar) en bij ons ligt de feestzaal, het gemeentehuis en de videograaf reeds vast. We trouwen niet voor de kerk dus daar hebben we alvast geen problemen mee.
Maar ik heb wel gemerkt dat als je op deze datum wil trouwen, het inderdaad een kwestie is van er snel bij te zijn. Wij zijn in april gaan kijken voor feestzalen en de meeste waren inderdaad al bezet. Gelukkig was mijn " droomzaal" op de bewuste datum nog vrij.
Ik wens alle aanstaande bruidjes alvast veel plezier met de voorbereidingen.

Groetjes

Dorothy
6-7-2007
 Meld misbruik8-7-2006 11:44:36

Hoi Cynthia

Ik weet niet of je datum al vastligt, anders zou ik die gewoon veranderen. Wij wilden ook op 7/7/07 trouwen en hebben nu veranderd naar 06/07/07. Uiteindelijk maakt voor ons de datum niks uit en het belangrijkste is en blijft dat ik op die dag met mijn ventje trouw, welke datum dat dan ook is!
Wij zijn ook in januari al naar feestzalen gaan kijken en toen was er ook niets vrij en toen we onze datum een dagje vooruitschoven, was onze droomzaal wel vrij.
Mag ik vragen hoe sommigen hun gemeentehuis al 2 jaar op voorhand kunnen vastleggen? In mijn stad kan je dat pas 6 maanden op voorhand. Ik wou de datum namelijk in januari ook al vastleggen en daar vertelden ze me dat ik in november maar eens terug moest gaan. Ze hadden namelijk nog geen kalender van 2007 en vonden het trouwens een gek idee om zoveel op voorhand vast te leggen (ze hadden dit nog nooit gehoord!!!!)

K
7-7-2007
 Meld misbruik8-7-2006 20:48:56

Hoi!
Wij trouwen ook op 7/7/7 en hebben onze zaal in februari dit jaar vastgelegd en de fotograaf een paar weken later. Toen bleken er idd hier en daar al locaties en mensen bezet...

Gemeentehuis: dat mag bij ons van 1 jaar op voorhand, heb dus gisteren gemaild en nu dus bang aan het afwachten en hopen dat we erbij zijn...
Vraag me af hoe het komt dat je dat op sommige plaatsen al 2 jaar op voorhand kan doen???

7/7/7, het belooft druk te worden :-) !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...