Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verrassing voor bruid en bruidegom op hun feest

  6-7-2006 20:36:08
Wie kan me helpen?
Nog 3 weken en dan huwen onze vrienden. Met de 'bende' willen we iets leuks door voor hen. Heeft iemand al eens iets leuks meegemaakt op een huwelijk (of eigenlijk huwelijk. Iets waar het volk ook bij betrokken is misschien? We willen dit niet zomaar voorbij laten gaan. Alle tips zijn welkom, want de tijd dringt en volgende week zijn wij al op reis. Help...

Valerie

Valerie
3-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1435


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik6-7-2006 21:16:59

Hey

Toen de neef van mijn vriend vorige maand trouwde hebben we een 'stoelendans' georganiseerd. We riepen verschillende mensen bijeen en die moesten dan de stoelendans doen. Telkens er iemand afviel kreeg die een opdracht die hij in een bepaalde maand rond de huwelijksdatum moest doen. Zo wordt er iedere maand na hun trouw nog iets gedaan. Wijzelf doen de maand juli en gaan met hen een Coupe d'Amour eten op de dijk.

Het koppel vond dit super, en ook de gasten vonden dit allemaal heel leuk, niets dan goede reacties gehad.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Phyllis

 Meld misbruik6-7-2006 21:48:49

Valerie???




Kathy
8-7-2006
 Meld misbruik6-7-2006 22:21:11

toen mijn vriendin getrouwd is zijn we in een studio een liedje gaan oppakken, eigenlijk waren het meer stukjes van liedjes met gesproken tekst tussen. Hier een fragment hieruit: Wat dacht je toen je haar voor het eerst zag (en dan een stuk lied) he schoon wijveke en toen vroegen we aan haar wat haar eerste indruk van hem was (weer een stuk uit een liedje) ach was ik maar bij moeder thuis gebleven
en zo hebben we zeker 10 minuten een conversatie gemaakt tussen hun 2



Veroniek

 Meld misbruik7-7-2006 10:20:32

Hoi Valerie

Ik denk dat er iemand op je is uitgekomen... Niet Phyllis?
Maar als je vele ideetjes hebt, weten ze nog niet wat je gaat doen... Al is de surprise er misschien wel vanaf.

Wat Vicky zegt vind ik persoonlijk ook héél leuk. Het trouwkoppel moet eigenlijk niet veel doen, enkel van het showspel genieten en dan elke week van de uitstappen e.d. genieten!

Wat wij ook meegemaakt hebben is dat ze voor het trouwkoppel een T-shirt gemaakt hebben met op de T-shirt een foto als ze klein waren (de voorkant) en een foto van hun samen (de achterkant), ze hebben dat dan afgegeven met een verhaaltje rond.

Wat ik ook al gezien heb is een schoendoos die omgebouwd was tot kijkdoos. En in die doos gingen een foto van de bruid en bruidegom maar een beetje vervormd. Zo was de bruidegom zijn lichaam ineens een enorme spierbundel (bloot bovenlijf met spannend broekje, wel een strikje aan zijn nek!) en de bruid was in sexy lingerie gehuld (maar wel witte hé!) Die doos ging dan de zaal rond en eerst had het koppel niets door tot ze reacties kregen, op het einde mochten ze het dan zien. Aan de doos ging een zakje waar dan enkel geld kon geworpen worden en dit werd ook aan het koppel geschonken. (Ze hebben het dan doorgestort voor een goed doel)

Veel succes nog!
Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik7-7-2006 19:29:02

Ik ken geen Phyllis hoor???

De stoelendans is een schitterend ideetje. Niet veel organisatie voor nodig en superleuk voor het koppel.
Alvast heel erg bedankt voor jullie inbreng.

Ik ben benieuwd naar Phyllis?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...