Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautjes avondfeest

6-7-2006 16:44:34
Hallo allemaal,

nu onze trouwdatum (18 augustus) sneller eraankomt, zijn we nog de laatste dingetjes aant regelen.
Heeft er iemand een idee voor een aandenkingscadeautje voor aan de mensen te geven als ze het feest verlaten? Een foto en kaarsje had ik niet zo gewild.

Alvast bedankt,
gretjes Aniek

aniek
18-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 726

elfie
29-7-2006
 Meld misbruik6-7-2006 17:24:29

wij geven iedereen een minivetplantje in een miniterracottapotje met een minikaartje aan...

Elke
8-7-2006
 Meld misbruik6-7-2006 17:47:17

Hey,

Wij geven kleine zakjes gevuld met hartsnoepjes. Het speciale aan de zakjes is dat ze gemaakt zijn met stof van mijn trouwkleed (mijn mama heeft dat gemaakt en er was nog stof over) Er zijn twee soorten stof (één kant is wat doorschijnend en daar zie je de snoepjes door)
Aan de zakjes hangt een puzzelstukje met onze namen en datum op. (ons verlovingscadeau waren twee kettingkjes met puzzelstukjes en daarom is ons thema puzzelen)

Groetjes

Elke

08/07/06

tjorvina
19-8-2006
 Meld misbruik6-7-2006 18:55:49

wij geven flowerboxen. Dat zijn 2 papieren harten waar zaden zijn in verwerkt. Die papieren harten moet je in de aarde stoppen en achteraf komen er mooie bloemen uit.
kijk eens op www.geluk.com en dan flowerboxen.

groetjes
tjorvina
19/8/2006

ps. ik zou niet te lang meer wachten mocht je daarin geïnteresseerd zijn want er is toch een bepaalde levertermijn

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik7-7-2006 9:20:48

Elfie kan je eens zeggen waar jij die mini vetplantjes en terracottapotjes gehaald. Dat lijkt me ook nog een leuk geschenkje...

groetjes
Ann-Sophie
09.09.06

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik7-7-2006 12:36:02

Op Bruidsparadijs.be vind je ook leuke bedankjes.

Groetjes, Sissi

Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik7-7-2006 12:37:28

Hallo,

Je kan misschien ook eens op www.geluk.com gaan kijken.

groetjes,

marjolijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...