Terug naar overzicht
wij geven iedereen een minivetplantje in een miniterracottapotje met een minikaartje aan...
Hey,Wij geven kleine zakjes gevuld met hartsnoepjes. Het speciale aan de zakjes is dat ze gemaakt zijn met stof van mijn trouwkleed (mijn mama heeft dat gemaakt en er was nog stof over) Er zijn twee soorten stof (één kant is wat doorschijnend en daar zie je de snoepjes door)Aan de zakjes hangt een puzzelstukje met onze namen en datum op. (ons verlovingscadeau waren twee kettingkjes met puzzelstukjes en daarom is ons thema puzzelen)GroetjesElke08/07/06
wij geven flowerboxen. Dat zijn 2 papieren harten waar zaden zijn in verwerkt. Die papieren harten moet je in de aarde stoppen en achteraf komen er mooie bloemen uit.kijk eens op www.geluk.com en dan flowerboxen.groetjestjorvina19/8/2006ps. ik zou niet te lang meer wachten mocht je daarin geïnteresseerd zijn want er is toch een bepaalde levertermijn
Elfie kan je eens zeggen waar jij die mini vetplantjes en terracottapotjes gehaald. Dat lijkt me ook nog een leuk geschenkje...groetjesAnn-Sophie09.09.06
Op Bruidsparadijs.be vind je ook leuke bedankjes.Groetjes, Sissi
Hallo,Je kan misschien ook eens op www.geluk.com gaan kijken.groetjes,marjolijn