Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen: help wanted ;-)

  6-7-2006 13:55:18
Hallo bruidjes in spé,

Een dikke maand geleden ben ik zelf getrouwd en heb ik van elk moment genoten van wat "de mooiste dag in mijn leven" was... 1 raad die ik jullie allemaal geef: geniet van elk moment want het vliegt echt voorbij!! en maak je niet druk in onbenulligheden zoals een beetje regen etc... want daar draait het uiteindelijk niet om! Wel om jullie! En stralen zullen jullie zowiezo!!

Nu sta ik opnieuw voor een belangrijke taak, mijn vriendin trouwt namelijk binnenkort en als getuige wil ik een super fantastische vrijgezellen organiseren. Wie heeft er leuke ideetjes of tips?

Alvast bedankt!

Groetjes

Lynn
27.05.06

Lynn
27-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 885


carine
9-9-2006
 Meld misbruik6-7-2006 18:28:55

Hoi,

Een origineel idee is misschien de Mask'ara in Borsbeek. Dat is een etentje en Travestieshow. Ambiance verzekerd en de prijs valt best mee. Voor meer info moet je maar op de website kijken (www.mask-ara.be )
Groetjes,
Carine



Valerie
16-5-2007
 Meld misbruik6-7-2006 19:04:12

Onlangs gehoord: een upperdare-party bij de toekomstige bruid thuis.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...