Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help! huwelijksreis in gevaar!

  11-10-2011 10:20:10
Beste bruidjes,
ik zit met mijn handen in het haar!
wij zouden volgende maandag naar Thailand vertrekken, en nu zie ik dit
wij wilden op bangkok vliegen, een rondreis maken in het Noorden en dan nog een paar dagen op een strand genieten van de rust... maar nu dreigt dat allemaal letterlijk in het water te vallen. ja, we hebben een goede annulatieverzekering en er lag nog niet veel vast, maar wat moeten we dan?? ik keek zo uit naar deze reis...
een teleurgesteld bruidje

Isabelle
15-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1506


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik11-10-2011 10:29:07

ik zou onmiddelijk naar het reisbureau bellen ( of tour operator) voor advies hierover. Misschien dat zij een alternatieve reis aanbieden ofzo?



clara
1-9-2012
 Meld misbruik11-10-2011 10:48:28

zoals ik het begrijp is er geen probleem in het zuiden, dus mss kan je je reis verleggen naar het zuiden van thailand? Maar zou sowieso informeren bij het reisbureau hoor! En indien je alles zelf geregeld hebt, mss best eens bellen met de Ambassade om de toestand te horen? Overstromingen drogen daar wel snel op, als je drie vier weken later gaat, kan het op zich al veel beter zijn, maar je blijft dan de verwoestingen wel echt nog zien en vaak zijn dan bepaalde trekpleisters nog toe.



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik11-10-2011 10:51:25

hey Isabelle,

Kan je geen ander deel van Thailand bezoeken? Volgens mij zijn er in het Zuiden voorlopig geen problemen...
Wij hebben in mei (enkele weken na de overstromingen) een rondreis gedaan door Thailand. Wij hebben toen het national park Kao Sok in het zuiden gedaan + Koh Pangan/Koh Tao/Koh Samui (en Bangkok, Ayutthaya en Kanchanaburi, maar daar is het momenteel niet zo goed...)

Het is natuurlijk niet leuk als je zo'n berichten krijgt...

Succes!
groetjes
Joyce



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik11-10-2011 13:09:36

wij dachten ook om naar thailand te gaan in mei. maar gisteren zagen we ook plots dit bericht ... wij gaan dat dus niet boeken. ik hoop dat jullie reis kan doorgaan, misschien mits kleine aanpassingen! duim mee voor jullie!



Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik12-10-2011 12:34:14

Hey Dorien,

dank je wel maar ik denk dat in mei volgend jaar de overstromingen wel opgedroogd gaan zijn hoor dus jullie kunnen gerust boeken denk ik!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums