Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 2 dagen

  6-7-2006 9:20:55
beste mensen,

nog 2 daagjes en het is zover, de laatste 50 dagen zijn voorbij gevlogen. Wat ik me nu afvraag: zijn er nog mensen die geen zenuwen hebben? Ik heb totaal geen zenuwen en denk dat dit niet meer normaal is. Misschien komt het omdat ik alles zelf geregeld heb en ik weet dat het wel zal goed komen, ik weet het niet. Maar de laatste dagen bellen er veel vrienden voor te vragen of ik al zenuwen heb maar ik moet hen steeds teleurstellen

kathy
nog 2 daagjes

Kathy
8-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 871


Noortje
8-7-2006
 Meld misbruik6-7-2006 11:54:41

dag Kathy! Ik trouw ook over 2 dagen en bij mij zijn de zenuwen ook nogal onder controle. Ik denk er wel constant aan maar heb geen kriebels in mijn buik ofzo.Dat is toch alleen maar fijn!Dan kan je er veel bewuster van genieten! groetjes, Noortje



wim
8-7-2006
 Meld misbruik6-7-2006 14:01:10

hallo,


wij trouwen ook over twee dagen ,
de zenuwen zitten er al goed in. vooral bij men (toekomstig) vrouwke. bij mij begiint het ook te komen.
vraagje,

hebben jullie zelf eeen tekstje geschreven in het gastenboek van het feest ? das alles da we nog moeten doen , de rest is klaar.


groetjes

wim

Wim & kim
08/07/06
vilvoorde



Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik6-7-2006 16:50:32

Hallo,

Wij trouwen ook binnen twee dagen en echt enorm veel zenuwen heb ik nog niet. Ik besef het precies nog niet dat het overmorgen eindelijk onze trouw is, een dag waar we al meer dan een jaar naar toe leven en het is altijd nog zover weggeweest en nu is het plots zo dichtbij dat ik het niet besef.
Ik ben al de hele week thuis vant werk en ik dacht dat het nog een lange week ging zijn, maar is echt al voorbij gevlogen.
En het weer ziet er goed uit voor zaterdag, niet te warm en gewoon kans op een buitje, dus kan veel erger hé.

Groeten,

Mieke



Kathy
8-7-2006
 Meld misbruik6-7-2006 22:16:42

ja,
een vriend van ons heeft een persoonlijk gedicht over ons gemaakt en dat hebben we in onze gastenboek gezet

groetjes Kathy



Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik6-7-2006 22:34:53

Wij trouwen op 08/07 en iedereen zit ons ook al de laatste weken te vragen of we zenuwen hebben: absoluut niet! alleen een beetje zorgen om het weer dat elke dag veranderd, maar voor de rest hebben we ook alles zelf geregeld en zijn wij ook de enigen die de exacte planning (en verrassingskes) kennen. Mijn schoonmoeder zit wel vol zenuwen en belt elke dag om nog dingen te vragen of zo :-)
Cindy en Jurgen
08/07/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...