Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het moet mij weer overkomen!!!! + waarschuwing

5-7-2006 17:31:35
Hallo allemaal,

Nog 52 dagen te gaan en dan is het zover. Ik was redelijk gerust op een vlot verloop van de voorbereidingen tot vorige week.
Mijn broer heeft een jaar geleden ongeveer, een nieuwe computergekocht en ik heb daar alles voor de trouw op gemaakt, uitnodigingen, menukaartjes, misboekjes, mijn genodigdenlijst...enz
Ik dacht: fijn zo'n nieuwe computer en heb dus nooit back ups gemaakt van deze dingen. (ik weet het: stom,stom,stom...)Vorige week is mijn broer zijn computer gecrasht. Resultaat: harde schijf onbruikbaar en alles weg. Al mijn voorbereidingen: ribbedebie!!!! Nu, al een chance dat mijn uitnodigingen allemaal gemaakt waren en verstuurd zijn. Maar aan mijn menukaartjes was ik nog bezig, het printen dan. we hebben nu een noodoplossing, een super oude computer(met veel lawaai). Natuurlijk staat dat lettertype waarmee ik al een heel deel van mijn menu's heb afgedrukt er niet op. Nu moet ik in een ander lettertype werken. Zou dit storend zijn als er 2 verschillende op de tafels staan?
Gelukkig had ik mijn misboekje al eens afgedrukt en had ik het doorgestuurd naar een vriendin die dezelfde dag trouwt en die ik via dit forum heb leren kennen, en heeft zij mij het al teruggestuurd. Als ik dat niet had dan zou ik echt radeloos geworden zijn: dat vele werk zomaar verloren, amai, ik mag er niet aandenken.

Dus voor iedereen een goede raad: doe niet zoals ik en sla alles op op een disk. Maakt niet uit hoe onbenullig het ook lijkt, kwijt is kwijt. En hou alle geschreven papieren maar goed bij, zo heb ik tenminste mijn genodigdenlijst nog dankzij de ouderwetse stylo!!

allemaal nog veel plezier met jullie voorbereidingen

Evy

Evy
26-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 404

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik5-7-2006 19:25:26

Dag Evy

Dat zou mij ook nog kunnen overkomen, ik save in feite ook nooit goed genoeg en neem nooit back ups. Gelukkig dat je uitnodigingen al weg zijn, en dat je ook het misboekje niet kwijt bent. En die uitnodigingen... dat is niet erg als het in een ander lettertype is hoor, zeker neit op een andere tafel.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik5-7-2006 21:27:32

Hoi,

Mij is net hetzelfde overkomen enkele maanden terug. Gelukkig had ik toen ook het misboekje afgeprint om aan onze priester te tonen. Wij waren ook op het punt om onze uitnodigingen te maken en hadden in februari een fotoshoot in feeling gedaan. Nu had ik van de redacteur per email een foto van de fotoshoot gekregen en die moest uiteindelijk op de uitnodiging komen maar die was ook weg. Ik zat echt wel in de put. Er stonden ook nog zoveel andere foto's op en ik ben een echt foto-mens, ik kan 1000x naar dezelfde fofo's kijken en ik dacht dat alles foetsjie was maar gelukkig kreeg mijn ventje de computer nog 1x aan de praat en hebben we zo heel veel gered. Gelukkig of ik was radeloos. Vooral dat misboekje want daar kruipt zoveel tijd in.

Veel succes
Debra
11/08/06

Els
9-9-2006
 Meld misbruik6-7-2006 8:49:29

Dag Evy

Wat jammer dat je alles kwijt bent! Persoonlijk zou ik mij niet storen aan 2 verschillende lettertypes. Ik ken wel een site op internet http://www.dafont.com/ waar je alle lettertypes kan downloaden, misschien kan je dan toch nog alles in hetzelfde lettertype maken.

Hopelijk ben je er iets mee!

Groetjes,
Els
09/09/2006

Sofie
11-8-2006
 Meld misbruik6-7-2006 9:44:27

Hoi Evy,

Ben je zeker dat het niet meer te recuperen is?
Ik ben een It'ster en ik heb al dikwijls 80% van een schijf kunnen recuperen door ze als tweede schijf aan een werkende pc te hangen.

Je kan het eens vragen aan iemand in je vriendenkring die dit kan en wie weet heb je zo nog een paar dingen terug.

Groetjes,

Sofie
11/08/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...