Terug naar overzicht
Dag EvyDat zou mij ook nog kunnen overkomen, ik save in feite ook nooit goed genoeg en neem nooit back ups. Gelukkig dat je uitnodigingen al weg zijn, en dat je ook het misboekje niet kwijt bent. En die uitnodigingen... dat is niet erg als het in een ander lettertype is hoor, zeker neit op een andere tafel. GroetjesVicky09.09.06
Hoi,Mij is net hetzelfde overkomen enkele maanden terug. Gelukkig had ik toen ook het misboekje afgeprint om aan onze priester te tonen. Wij waren ook op het punt om onze uitnodigingen te maken en hadden in februari een fotoshoot in feeling gedaan. Nu had ik van de redacteur per email een foto van de fotoshoot gekregen en die moest uiteindelijk op de uitnodiging komen maar die was ook weg. Ik zat echt wel in de put. Er stonden ook nog zoveel andere foto's op en ik ben een echt foto-mens, ik kan 1000x naar dezelfde fofo's kijken en ik dacht dat alles foetsjie was maar gelukkig kreeg mijn ventje de computer nog 1x aan de praat en hebben we zo heel veel gered. Gelukkig of ik was radeloos. Vooral dat misboekje want daar kruipt zoveel tijd in. Veel succesDebra11/08/06
Dag EvyWat jammer dat je alles kwijt bent! Persoonlijk zou ik mij niet storen aan 2 verschillende lettertypes. Ik ken wel een site op internet http://www.dafont.com/ waar je alle lettertypes kan downloaden, misschien kan je dan toch nog alles in hetzelfde lettertype maken.Hopelijk ben je er iets mee!Groetjes,Els09/09/2006
Hoi Evy,Ben je zeker dat het niet meer te recuperen is?Ik ben een It'ster en ik heb al dikwijls 80% van een schijf kunnen recuperen door ze als tweede schijf aan een werkende pc te hangen.Je kan het eens vragen aan iemand in je vriendenkring die dit kan en wie weet heb je zo nog een paar dingen terug.Groetjes,Sofie11/08/06