Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele tafelnamen

  7-6-2004 22:13:16
Ik ben onderwijzeres. Mijn verloofde werkt in een visverwerkend bedrijf. Hij wil graag autonamen als tafelnamen, maar ik vind dit zo mannelijk. Originele ideeën? THANKS

Sofie
4-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2018


Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik8-6-2004 6:54:05

hebben jullie geen gemeenschappelijke hobby? automerken zou ik persoonlijk ook niet zien zitten...

groetjes,
Emmely



Nele
4-9-2004
 Meld misbruik8-6-2004 8:24:11

Hey Sofie,
Autonamen hoeven toch niet per sé mannelijk te zijn? Als je er een kevertje, een geitje, een 2pK tje bij betrekt, klinkt dat van den eerste keer al heel wat leuker!!!
Ook nog vb citroentje, ... ik zeg maar iets. Zo zijn het toch namen van auto's en heeft het een wat luchterige klank!!!
Verder ideeën voor tafelnamen staan een paar items lager dan de jouwe hier op het forum!

Groetjes,
Nele



Anke

 Meld misbruik12-6-2004 21:08:47

wij gebruiken de titels van onze favoriete films. we trouwen in een oude bioscoopzaal, dus het past ook wel ...
je kan ook gaan voor namen van bloemen, sprookjesfiguren, acteurs en actrices, ...

Groetjes,



Katrien

 Meld misbruik17-6-2004 13:02:56

Hallo,
wij geven elke naam de titel van een liedje waar we met 'die tafel' herinneringen aan hebben.
Als de gasten aan tafel moeten gaan laten we de dj datliedje per tafel laten spelen..


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...