Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waaraan allemaal denken?

  5-7-2006 13:03:34
Hey mensen

Mijn vriend heeft me ongeveer anderhalf week geleden ten huwelijk gevraagd.
Het is de bedoeling om eerst ons huisje in orde te brengen en dan pas te beginnen met de voorbereidingen.

Maar toch heb ik al een vraagje. Waaraan moet ik allemaal denken voor onze trouw? Ik kan wel een aantal dingen bedenken, maar toch...

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Petra

Petra

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1033


Katrien
11-8-2006
 Meld misbruik5-7-2006 13:17:30

Met de planning dat hier op de website staat zal je jezelf al een heel eind vooruit helpen.

Groetjes
Katrien
11/08/06



Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik5-7-2006 13:20:22

idd die planning hier is al een goed begin....
Maar ik denk dat het vooral heel belangrijk is om met je vriend te overleggen hoe jullie je huwelijk zien: groot feest of heel intieme bedoening? Ik denk dat dat al een deel van de planning beinvloedt.

Veel succes ermee en geniet ervan he!!
catherine
27.05.2006



Inge
14-10-2006
 Meld misbruik5-7-2006 15:12:42

het is ook belangrijk om zo snel mogelijk een geschikte feestzaal te zoeken en vast te leggen.sommige zalen hebben al boekingen voor 2008, dus snel zijn is de boodschap !!!!



Karen
22-12-2006
 Meld misbruik5-7-2006 15:20:20

misschien kan je best eerst eens beginnen met een datum te zoeken!



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik5-7-2006 15:57:29

ik zou beginnen denken aan datum en zaal. wil je absoluut een bepaalde datum of een bepaalde zaal? daarmee begint alles... denk ik

veel plezier en succes met de voorbereidingen



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik5-7-2006 19:28:20

Dag Petra

Welkom hier op het forum en gefeliciteerd met je verloving! Ik denk dat je zoals Catherine zegt eerst moet beginnen met een idee te vormen wat voor soort bruiloft je wil. En dan een datum en dan zijn de dringendste dingen zaal, dj, fotograaf. En ook niet te lang wachten met vervoer en ceremoniemeester. De planning van de site is idd goed, maar kijk ook eens op de 'zustersite' van wijtrouwen die we met de bruiden van het forum hebben opgericht. www.forum.trouwen.com daar staat een uitgebreide checklist!

Groetjes

Vicky
09.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...