Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoveel gevonden vie deze site

  7-10-2011 7:30:24
Dag iedereen ! Ik ga nog niet te luid roepen maar met nog 13 dagen op de teller mag ik zeggen dat ik bijna rond ben met de voorbereidingen en ik heb zoveel leuke dingen gevonden via deze site en dus via jullie allemaal. MERCI daarvoor.

Ik wou eigenlijk geen boeketje, tot ik de houten roosjes zag van Decoroos, na een hoop over en weer gemail heeft Isabelle van Decoroos een boeketje gemaakt waar ik meteen gek op was toen ik het bij haar thuis afhaalde.

Eerst zou ik gewoon een broek en bloes kopen, tot ik de kleren zag op de site van Aponi, Ik weet dat er over haar klachten zijn maar ik ben daar mijn kleed gaan passen en ik het het twee weken later ontvangen samen met een kleedje voor mijn dochter die ik via de site besteld had.

Een DJ hadden we niet nodig, we zouden wel een beetje zelf muziek draaien, tot ik hier las over DJ Dilano en zag dat hij via zijn site een aktie had waarmee je korting kon winnen. Ik heb meegedaan en gewonnen, na enkele mails en een telefoontje met Juan alias DJ Dilano ben ik er gerust in dat we een stevig dansje zullen kunnen doen op ons feest.

En dan als kers op de taart ontving ik gisteren mijn juweeltjes die ik besteld heb bij Filipa van tohaveandtohold , Het was zo leuk mailen met haar, foto's van kleuren en pareltjes en roosjes over en weer. Omdat ik erg allergisch ben maakte ze het allemaal in zilver tot het kleinste onderdeel. Ik heb haar creatie deze morgen tijdens het ontbijt gewoon zitten aanstaren ben er helemaal verliefd op.

Verder heb ik heel veel ideetjes opgedaan hier op de site, teveel om op te noemen. Nu nog de laatste twee weken overbruggen en dan ist feest !!

Merci allemaal xxx

Tania
21-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1147


marinka
7-7-2012
 Meld misbruik7-10-2011 9:41:01

super dat alles reeds in orde is!wou dat ik in jou plaats was.hihi
geniet van jullie mooie dag en kom zeker nog een verslagje uitbrengen he!!



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik7-10-2011 15:53:47

jullie dagje is er bijna geniet er van!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...