Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen in Haaltert

5-7-2006 9:27:45

Hallo medebruidjes,

Er staan bij ons nog 65 dagen op de teller, het begint echt te kriebelen....

Zijn er nog kopeels die in juli of augustus trouwen in Haaltert ?

Groetjes
Ann-Sophie
09.09.06

Ann-Sophie
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 596

Daisy
2-9-2006
 Meld misbruik5-7-2006 10:39:32

Dag Ann-Sophie,

Wij trouwen niet in Haaltert, mar in Aalst (maar da's vlakbij).
Bij ons staan er nog 59 dagen op de teller!! En inderdaad, de kriebeltjes komen, vooral omdat we nu bezig zijn met allerlei kleine en minder kleine prullen te regelen. En op die manier begin je je echt al een beeld te vormen van hoe de dag er zal uitzien.
Nog veel succes met de voorbereidingen.

groetjes,
Daisy
02/09/06

kim
19-8-2006
 Meld misbruik5-7-2006 12:34:53

Hoi,

Wij trouwen in Haaltert op zaterdag 19 augustus, dus nog 45 dagen te gaan. Dus is het echt aftellen geblazen! Wij huwen enkel voor de wet. Het zijn vooral afspraakjes en telefoontjes die nog moeten gebeuren. Kent iemand van jullie een kapster aan huis die goed is in het opsteken van kapsels?

Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen,

Kim

Caroline
12-8-2006
 Meld misbruik6-7-2006 11:53:04

Hallo iedereen,

wij trouwen op 12 augustus in Haaltert (Kerk en gemeentehuis)... nog 37 dagen.

groetjes
Caroline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...