Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje

4-7-2006 22:03:01
Hallo iedereen

Wij zijn van plan om volgend jaar in september 2007 in het huwelijksbootje te treden. Nu was mijn vraag of er iemand zijn teksten van het misboekje zou willen doorsturen naar mij, dit voor inspiratie op te doen.

Groetjes

Cindy

Cindy

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 371

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik5-7-2006 9:38:09

Hoi,

Ik zou dat heel graag doen maar dan moet je wel je emailadres hier achterlaten e! :-)

Debra
11/08/06

Kimberly
12-8-2006
 Meld misbruik5-7-2006 11:53:54

Hoi,

Wil ik ook gerust doorgeven hoor.
Of als je je adres achter laat stuur ik een exemplaar op, kheb er toch nog over!

grtjs

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik5-7-2006 12:45:09

Hey,

Ik zou je aanradeneens tegaan kijken op onze gemeenschappelijke site van enkele bruiden op dit forum: www.forum.trouwen.com

Groetjes Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Veroniek

Meld misbruik6-7-2006 9:55:39

Hoi,

Je vindt héél veel misboekjes op de site van adagio ceremonie (http://www.adagioceremonie.be/html/nl/Downloads.asp ).

Ik trouw volgend jaar in juli en moet er ook nog aan beginnen, dus ik kan je van mij nog niets doorgeven... Maar zal allicht inspiratie opdoen vanop deze site, want heb niets anders...

Groetjes en succes nog
Veroniek
20 07 2007

Cindy

Meld misbruik8-7-2006 10:48:11

Hallo iedereen

Voor de mensen die hun misboekje willen doorgeven aan mij via e-mail, dit is mijn e-mailadres:

sloeber_snoepie@hotmail.com

Vriendelijke groeten

Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...