Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

  5-10-2011 22:24:54
HALLO

Bij de zoektocht naar een goedkope drukker, ben ik bij drukkerij klaasen in nederland gekomen...als ik vergelijk zou deze voor 110 kaartjes de helft kosten dan hier....met enveloppes erbij en verzendkosten. zou da te vertrouwen zijn, of heeft iemand ervaring ermee?
http://www.trouwkaartenonlinewinkel.nl/categorie.php?ca...

het zou voor ons wel 200euro schelen voor hezelfde kaartje met drukwissel...

wat denken jullie hiervan?

elien
22-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1272


sofie
15-8-2023
 Meld misbruik5-10-2011 23:07:43

ik ben net bevallen en heb voor mijn geboortekaartjes (250 in totaal, jaja) nog geen 130 eurokes betaald! ik had zelf een kaartje ontworpen en dan laten drukken bij drukkerij impressa in herentals. witte enveloppen bij den ava waar we dan met onze printer thuis ook zelf een ontwerpke op hadden gemaakt en de adressen op hadde gedrukt maar echt heel mooi iedereen dacht dat t heel dure kaartjes waren (nog gene halve euro t stuk ;-) )



Emy
30-6-2012
 Meld misbruik6-10-2011 21:28:38

elien
als je die drukker wil nemen kan je altijd wel om een drukproef vragen denk ik, dan sturen ze je 1 exemplaar op van je ontwerp.




Nancy
17-12-2011
 Meld misbruik17-10-2011 18:17:52

Hé,

Ik heb ze zelf gemaakt in Word. Dan bewaren als PDF file en op een stickje.
2 uitnodigingen per A4 blad. Dus een half A4 blad per uitnodiging. Dan bij het Copycenter laten drukken op Bling Bling papier (beetje dik papier kleur zowat tussen wit en zilver) in de helft laten snijden en mooie grote zwarte omslagen erbij. Totaal voor een 160 kaarten en 200 omslagen. 138 euro!!!

succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...