Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorbereiding: te vroeg ???

  7-6-2004 20:59:59
Hallo,

Binnen 1 jaar en 1 maand en 2 dagen gaan mijn vriend en ik trouwen. Ik kan al niet meer wachten met voor te bereiden. Wij hebben al 2 fotografen gezien en hebben nu dit weekend een afspraak voor het trouwvervoer. Ik loop op wolkjes. MAAR soms krijg ik zo van die vieze gezichten en reacties zo van: jullie hebben nog alle tijd.
Nu zit ik eigenlijk een beetje stroef bij de voorbereiding. Kent iemand een goede site waar ik echt alles kan vinden ???

Nancy
9-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 21 | Gelezen: 658


An
18-9-2004
 Meld misbruik7-6-2004 21:22:10

niks van aantrekken, je begint toch wanneer je wilt! Kijk ook eens op www.trouwshop.com !



cindy
14-5-2005
 Meld misbruik8-6-2004 10:57:49

Hoi Nancy,

Mijn vriend en ik trouwen 14 mei volgend jaar, iets minder dan een jaar dus. Toch zijn we ook al van begin dit jaar bezig met de voorbereidingen, soms wat stressen, maar toch ook heel plezant. Wanneer je vroeger begint, heb je ook meer kans dat de dingen die jullie echt willen nog beschikbaar zijn en dat je alles op jullie gemak kunnen doen. Persoonlijk heb ik veel aan dit forum: geregeld eens kijken en je doet veel ideeen op.
Nog veel succes bij de voorbereidingen!!

Groetjes, Cindy.



els
30-7-2005
 Meld misbruik8-6-2004 11:42:21

1 jaar op voorhand is juist goed op tijd... dan leg je best je zaal en je datum vast en inderdaad ook de fotograa, wet en kerk... dan heb je een beetje ademruimte en kan je ondertusssen op zoek naar een traiteur en DJ...
Als je een boekje koop over trouwen (loving you of zo) staat dar meestal een checklist is over de dingen die je moet regelen... ok op dit forum is de checklist vrij volledig... zie... je planning... en zal je zien dat je inderdaad vanaf een jaar op voorhand begint te plannen... 1 tip leg wel eerst je datum vast op het gemeentehuis en de kerk... beginnen bij de fotograaf is noet erg logisch... nu ja je hebt idd nog tijd genoeg... maar belangrijke dingen regel je toch best nu al...

Tip: kijk ook eens de website: trouwshop... veel info en een drukbezocht forum met pakken informatie over dingen waar je niet eens aan zou denken!!!

Veel plezier met regelen!!!



Johan
21-5-2005
 Meld misbruik8-6-2004 16:11:53

Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar op 21 mei. We hebben dit pas een week geleden beslist en we dachten dat we ons moesten haasten om nog een zaal te vinden. Uiteindelijk viel het goed mee, nog plaats genoeg. Buiten de zaal is nog niets geregeld, maar ik heb er alle vertrouwen in.



Tineke
26-8-2006
 Meld misbruik8-6-2004 17:04:32

Haha, wij trouwen pas in de zomer van 2006 en wij zijn ook al vollenbak aan het voorbereiden :-p



Tim
9-7-2005
 Meld misbruik8-6-2004 18:42:23

Hallo
Wij trouwen op dezelfde dag als jij. 09/07/05.
Wij zijn ook al volop bezig met voorbereidingen, onze zaal ligt al vast, huwelijksboekje is bijna af en... Ik heb zelfs mijn trouwkleed al gekocht!
Toen kreeg ik ook rare reacties van wacht tot in september, dan is de nieuwe collectie er. Maar als ik da kleed mooi vind, laat ik dat toch niet hangen, om daarna niets meer te vinden zeker.
Je kan pas bij de gemeente terecht 6 maanden vooraf, dat hebben ze me toch verteld daar, maar de kerk enzo kan nu al allemaal! Veel plezier met het verder regelen!
Groetjes Joke



Katja
9-7-2005
 Meld misbruik8-6-2004 20:18:14

hey,

Ook wij trouwen op 9/7/5 en net zoals jullie kregen wij ook de reactie dat we er wel heel vroeg bij waren. Ach laat dat misschien zo zijn, we kunnen maar van het voorbereiden genieten en uitkijken naar onze dag.
Wij hebben de zaal, dj, fotograaf en vervoer al vastgelegd. Met het trouwkleed wil ik nog even wachten. Met de voorbereiding van de kerk zou ik wel al willen beginnen, maar ik weet niet goed hoe te starten.

katja



Joke
9-7-2005
 Meld misbruik8-6-2004 20:51:30

Hey katja, als ik j kan helpen met de voorbereidingen? je moet het maar laten weten.
Ik weet niet goed hoe wij het vervoer moeten regelen we zijn een hele grote familie en dat gaat ons anders stukken van mensen kosten met taxi daarom dachten we aan bussen, maar ik weet geen goed adres.
Kan jij me helpen,
DAnku
£Groetjes Joke



elke
30-12-1899
 Meld misbruik8-6-2004 21:36:27

Joke,
Ik weet niet van welke omgeving je bent maar als je op zoek bent naar een bus moet je eens een kijkje gaan nemen in het Bruidsparadijs te Kapellen (www.bruidsparadijs.be )

Nancy,
Nog heel veel plezier met je voorbereidingen en geniet er van, wij trouwen op 4 september

Groetjes,
Elke



Katleen
16-7-2005
 Meld misbruik9-6-2004 8:13:38

Hoi,

Wij trouwen pas op 16 juli 2005 en zijn ook al volop aan het voorbereiden. De zaal, dj, fotograaf en gemeentehuis liggen al vast. Vervoer ook bijna. Bij ons keek er niemand raar op dat we al zo vroeg bezig zijn met voorbereiden. Een aantal zalen die we gecontacteerd hebben, waren zelfs al geboekt op andere zaterdagen in juli 2005 (vandaar dat we onze datum ook veranderd hebben van 9 juli naar 16 juli). Dus: begin maar gerust met voorbereiden hoor. En tenslotte beslissen jullie dat ook zelf he, wat een ander daarover denkt, maakt niet uit.

Groetjes en héél veel plezier gewenst,
Katleen & Erik



katrien
31-7-2004
 Meld misbruik9-6-2004 8:59:10

Bij het bruidsparadijs hebben ze inderdaad zeer mooie bussen, maar je moet er op alles wel enorm lang wachten



tamara

 Meld misbruik9-6-2004 19:40:49

hey,we trouwen pas in 2005 maar onze dj ligt toch ook al vast.een zaal is niet nodig want die kenden we al.Onze taxi:troch en dj partysound zijn ook al geboekt.voor de video is het ons ook geen probleem want een oom van me is cameraman dus...



Katja
9-7-2005
 Meld misbruik9-6-2004 22:19:10

wij zijn ook met 22 mensen, daarom hebben wij ook voor een bus gekozen. Wij hebben ze gevonden in sint-niklaas Luc Pauwels. Zeer joviale mensen die steeds bereid zijn je te helpen.
Ja Joke, je kan me misschien helpen door te vertellen hoe jij gestart bent met het misboekje in elkaar te steken.



zonneke

 Meld misbruik10-6-2004 16:10:14

Hi,
wij trouwen in mei volgend jaar, we zijn in maart begonnen met zalen te bezoeken, veel zalen hadden toen al boekingen voor mei en juni.
Ik kreeg de indruk dat wij er laat aan begonnen zijn in vergelijking met velen...

zaal / kerk en of stadhuis / vervoer/ fotograaf zijn blijkbaar zaken die je best lang genoeg op voorhand vastlegt. Ik weet niet hoe het zit met DJ's.

groetjes,



liesbeth
19-6-2004
 Meld misbruik10-6-2004 21:48:41

ik vind dat er beter te vroeg aan begint dan te laat
op het einde moet je nog zoveel kleine dingen regelen dat je best de grote dingen op voorhand doet.
zoals vervoer, zaal, fotograaf eventueel ceremoniemeester.
ik heb zeld zaal 2 jaar op voorhand geboekt.
en trouw nu 19 juni.
een goede site weet ik zo niet
ik heb toch ook veel info uit boeken gehaalt.
de klassieke trouwboeken dan
wij hebben als fotograaf vergauwen uit eeklo en als zaal lozen boer te lochristi. groetjes
veel succes met de voorbereidingen



zonneke

 Meld misbruik11-6-2004 15:10:21

Hoi Liesbeth,

nog 1 weekje dus... moet je nog veel doen?

ik hoop in elk geval dat je een superdag hebt!!!!

groetjes



liesbeth
19-6-2004
 Meld misbruik11-6-2004 21:10:03

alles staat op zijn puntjes
deze week alleen nog rusten dingen afhalen en naar het beauty center.
de spanning begint wel te komen.
dank je
groetjes



Tim
9-7-2005
 Meld misbruik14-6-2004 15:55:14

Bedankt
Elke, ik zal er eens een kijkje nemen.
Wel katja, ik heb op het internet een voorbeeld huwelijkmis afgeprint, en daar vanalles aan veranderd met leuke teksten die ik aan verschillende mensen heb gevraagd.
Ik weet niet meer welke site het was, maar kijk eens bij mijn vraag over huwelijks mis, daar staat de site op van een meisje, heb ik dit gekregen. Het zijn echte prachtige missen
Succes.
Groetjes Joke



Katleen
16-7-2005
 Meld misbruik14-6-2004 20:59:57

Katja,

Op www.renaat.be vind je heel veel voorbeelden van teksten die je kan gebruiken in je misviering. Veel succes ermee!

Groetjes,
Katleen



natasja
4-9-2004
 Meld misbruik15-6-2004 9:18:59

Dag Nancy,
Ik heb mijn teksten voor mijn huwelijksviering gevonden bij
www.insides.be/adagioceremonie/AdagioDownloads.htm
Je kan op die website heel gemakkelijk huwelijksvieringen van anderen downloaden.
Veel geluk met de voorbereidingen.



Beesje
20-6-2006
 Meld misbruik5-2-2005 2:55:07

Hallo,

Wij trouwen pas volgend jaar in de zomer. Wij hebben nog 1,5 jaar te gaan voor het zover is en ik vind het een luxe om nu al rustig en opt gemak naar een zaal, dj en fotograaf te kunnen zoeken. Met een zaal wacht je het best niet te lang. Het kan plots snel gaan.
Veel succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...