Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen was super!!

  4-7-2006 13:35:25
Hey,

Dit weekend was het mijn vrijgezellenfeest en het was echt een schot in de roos! Het was al wat ik er op voorhand van verwacht had en mijn vriendinnen hadden echt ongelooflijk hun best gedaan.

's Middags werd ik thuis opgehaald en zijn we naar mijn beste vriendin gereden, waar ik heel fel geschminkt werd en een blonde pruik kreeg. Daarna zijn we het stad in getrokken (1ste dag van de solden, dus superdruk) en kreeg ik een schriftje vol opdrachten. Ik heb een ode moeten brengen aan mijn favoriete kledingwinkels en in ruil mocht ik elke keer het pashokje gebruiken, waar ik mijn eigen kleding moest inruilen voor een outfit dat de dames klaargemaakt hadden. (T-shirt met vakjes en bedragen op getekend, minirok, netkousen, laarzen...) Daarna moest ik geld verdienen door de mensen te vragen om tegen betaling mijn T-shirt de vakjes uit te knippen (had wel bikini onderaan hé), condooms verkopen,opdienen in het café dat van mijn ouders geweest is, kwis over mijn aanstaande oplossen en bij fout antwoord drinken,...

Om 18u zijn we ons dan gaan douchen en opnieuw nette kleren gaan aandoen en tegen 19.30 u hadden we afspraak aan het station (waar we zogezegd iets gingen eten). Maar we bleven daar gewoon staan... tot er plots een limousine op het rond punt kwam aangereden voor ons :-)

Zijn we met die limousine naar Dilbeek gereden, naar de Casa Erotica, waar ze erotische diners geven (met stripacts en chippendale bediening). We hebben ons een breuk gelachen met de stripacts en de gewillige slachtoffers (waarvan ik uiteindelijk er natuurlijk ook één werd).

Om 2u 's nachts waren we terug aan het station thuis en zijn we op een terrasje iets gaan drinken en hebben we een taxi besteld (limo was van het restaurant, dus niet de hele nacht beschikbaar) naar een discotheek in de regio waar we tot het weer licht was gefeest hebben.

Om 6 uur 's morgens zijn we moe maar voldaan bij mijn vriendin terug toe gekomen om te slapen. En enkele uurtjes later hebben we afgesloten met een gezellig onbijt.

Het was echt fantastisch, ik hoop dat jullie vrijgezellen even leuk was of zal worden!

Katleen
21-07-2006

Katleen
21-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 909


Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik4-7-2006 15:36:50

Hey Katleen,

Je vrijgezellenavond klinkt inderdaad fantastisch!
Ik hoop dat mijn vriendinnen even origineel zullen uit de hoek komen.
Nu uitkijken naar je grote dag!
Veel plezier!

Isabel
01/09/07



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik4-7-2006 22:48:13

Hoi,

Je hebt idd een heel leuke tijd gehad!
Op naar jullie trouwdag. Maak er een nog mooiere herinnering van dan de vrijgezellen.

Debra
11/08/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...