Terug naar overzicht
Hé Sofie,wij trouwen ook op 15/07. Ik moet zeggen wij hebben ook geen binnenlocatie voorzien, blijven hopen dat het weer goed blijft. Een paar graadjes minder dan nu zou ook al goed zijn hé!Wij nemen unchained melody van de rightous brothers (uit de film Ghost) als openingsdans. Wel in een vertraagde versie, we hebben dansles gevolgd en dan kunnen we daar een mooie Engelse wals op showen. Hopelijk lukt het een beetje.Voor de rest is bij ons alles geregeld. Vanavond nog eens de muziek overlopen met de DJ en dan eind deze week de aantallen doorgeven. Met de zenuwen valt het voorlopig nog mee. Maar dat kan alle dagen omslaan vrees ik.Groetjes,Astrid.15/07/2006
Hey,wij hebben Gorecki van Lamb. De eerste paar minuten zullen we een powerpointprojectie doen van foto's en nadien beginnen we te dansen, want anders is het wel héél lang.Greot
dag Sofie,wij trouwen ook de 15de.soms krijg ik een zenuwaanval.zeker nu het zo warm is en ik moeilijk in slaap geraak dan begin ik na te denken!!wij moeten de misboeken nog drukken en de menu's afprinten.Welke liedje we voor onze openingsdans gaan nemen,daar zijn we nog niet uit.waarschijnlijk parce que c'est toi van axelle red.Ik moet ook nog naar onze fotograaf bellen.Wij gaan foto's laten trekken op en rond de luchthaven!veel succesSarah15/07/06
Hi hi hi,Wij trouwen ook op 15 juli. Leuk om te zien dat er nog zijn!!!Zenuwachtig ben ik nog helemaal niet. Ben zelfs rustiger dan anders. Hopelijk zal er geen storm op komst zijn hé.Vanavond drukken we de misboekjes af en morgen zullen we ze zelf binden ( met een lintje). En voor de rest is alles bijna klaar.Voor openingsdans hebben wij Mopao genomen (een salsa n° in het afrikaans gezongen). Aangezien ik van Afrika afkomstig ben en wij beide dol zijn op salsa muziek, was dit de ideale combinatie.Voor de rest wens ik jullie allemaal veel succes. En duimen voor het goed weer hé zeg ;-).GroetjesElke 15/07/06
Hoi,Wij hadden wonderful tonight van Eric Clapton.Betreffende het weer, zit er echt niet mee in!Ik maakte me enorm nerveus erin, we hadden ook enorm slecht weer op 20 mei maar een prachtige dag meegemaakt!Onze fotoreportage werd zelfs afgelast door het slechte weer, dus heb ik 3 uur zitten rondlopen van de zenuwen want het schema werd veranderd.Maar alle mensen zeiden ook dat het zalig was om in het slechte weer naar een stralend bruidje te kijken. Dus ja ... geniet ervan hé, weer of geen weer!Groetjes