Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voor Mieke

  3-7-2006 20:27:36
Hallo Mieke,

Ik had dit al eens ergens gelezen van de beertjes, waar zijn deze te koop want ik vind dit een heel tof en origineel idee

Groetjes Anneleen

Anneleen
19-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 958


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik3-7-2006 21:36:24

ik veronderstel dat dit voor een andere Mieke zal zijn, want ik weet begot niet waar het hierover gaat :-)

Mieke
13/05/06



Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik4-7-2006 7:39:14

Hallo,

Ik weet niet of ik de juist Mieke ben?? Want ik gebruik wel beertjes voor de bruidskindjes. Het zijn gewone lichtbruine beertjes hoor, waar dan de ringen met een bruin doorzichtig lintje zal aangehangen worden.
Ik heb ze zelf gekregen van mijn schoonzus, die ze gebruikt heeft voor haar trouw. Maar ik veronderstel dat je die beertjes gewoon ook in een speelgoedzaak kan vinden of Me To You heeft ook zo van die beren met een doosje aan gehecht voor ringen, da's ook wel gemakkelijk.

Ik vond die beren ook orgineler dan een gewoon ringkussen.

Groeten,

Mieke
08/07/2006



Mieke
7-7-2006
 Meld misbruik6-7-2006 20:54:00

Neen hoor, ik vermoed dat ik de Mieke ben waarover het hier gaat. wij trouwen morgen en hebben zo'n Me to you beertjes gekocht op een huwelijksbeurs in de expo in kortrijk. Anders weet ik niet waar je dit kan kopen.
Groetjes, Mieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...