Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de morning after?

  3-10-2011 8:55:29
Dag dames, en dan misschien vooral de getrouwde dames,
ik ken mezelf een beetje en ik ben een beetje bang voor 'het zwarte gat' na de trouw en de huwelijksreis. Je kent dat wel, je bent een jaar aan het plannen, voorbereiden en uitkijken en dan opeens is het voorbij! Ik heb hier al veel bruidjes op het forum gezien die het toch zo jammer vinden, die met pijn in het hart naar hun kleed kijken...
dus... even proactief zijn: hoe gaan we dit best tegen???
groetjes!!
Isabelle

Isabelle
15-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1398


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik3-10-2011 9:08:24

Ik heb ( hoewel ik nog meer dan een jaar te gaan heb) ook al over nagedacht en toevallig met mijn zus over gehad. Ik denk erover om andere bruidjes te helpen hun huwelijk te organiseren en mss ceremoniemeester te worden. Ik doe dit echt suuuuper graag, nu al en iedereen verklaar me voor zot wat voor tijd ik in mijn huwelijk steek.

Maar in het algemeen, ik denk dat ik gewoon aan andere hobby ga zoeken. Wij gaan onze foto album zelf maken op de traditionele wijze dus ik vermoed dat ik hier nog wel paar maanden na de trouw mee zoet ga zijn en zo rustig afbouwen.



renske
12-8-2011
 Meld misbruik3-10-2011 9:21:54

ik kan je zeggen dat het een serieus zwart gat was bij me! ik heb liggen huilen omdat ik niets om handen had nadien de foto' van onze trouw a 1000keer terug bezien maar dit is niet hetzelfde als de dag zelf .
Nu ben ik bezig met mijn huis te bouwen dus heb ik dat verzet en mijn beste vriendin trouwt binne 2jaar pas maar ik ben meer dan haar bezig (ocherme voor dat meisje) met haar bruiloft voor tips te geven enzo maar dit acepteert ze wel enorm :-)

dus toi toi en geniet van de voorbereiding !

grtz renske



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik3-10-2011 9:29:56

Hallo isabelle,

hangt af van persoon tot persoon denk ik.
23 dagen na mijn trouw heb ik nog niet teveel zwart gat gezien hoor.
De dag na de trouw was 1 grote roes, en diezelfde avond zijn we een weekje op vakantie vertrokken.
Eenmaal terug thuis nog een dag bezig geweest met de boel op te ruimen die we hier achtergelaten hadden (jurk, cado's, etc) maar sindsdien ben ik er eigenlijk niet meer echt mee bezig geweest, we praten wel over de trouw en als we vrienden zien gaat het er ook over hoe leuk het wel was maar ik heb bvb nog niet eens de doos met tafelkaartjes, chocolaatjes, bedankkaartjes, menu's etc die we van de feestzal terugkregen uitgekuist en opgerommeld.
De foto's heb ik in beperkt aantal op facebook gezet (en dan vooral omwille van dit forum) maar zelf zit ik er niet de hele tijd naar te kijken of zo.
ik heb het wel druk op het werk en heb ondertussen mijn eerste 2 kookboeken die uitgekomen zijn dus tja, mijn gedachten zitten gewoon daarbij.
veel succes met de laatste 2 weekjes en ik hoop dat het nadien voor je mee zal vallen !
brenda



Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik3-10-2011 11:09:54

Hoi Isabelle,


hier ondertussen 121 dagen gelukkig getrouwd. Eerlijk gezegd ... ik was blij met de rust die terugkeerde na de trouw. Want het was vooral de laatste maand heel hectisch en serieus doorwerken. Nadien zalige vakantie gehad en daarna helemaal klaar voor een rustiger najaar ;-). Af en toe kom ik nog eens op het forum piepen, maar zelf daar verschiet ik van hoe weinig ik dat nog doe (dit forum was een echte verslaving voor mij!!). 



Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik3-10-2011 11:37:34

Hier ondertussen al 143 dagen gelukkig als Mevrouw Bogaert.

Ik geniet ten volle van het getrouwde leven en zwart gat... die bestaat niet. Je moet jezelf beetje bezig houden ook hé :)
Vorige week onze video afgegeven aan zijn moeder, dus dat heeft ook heel wat geduurd eer iedereen alles heeft gezien...

Wij zijn nu bezig met de aankoop van het huis (heel veel nieuwe dingen aankopen ook!)

Hier op het forum nog eens piepen Als er mensen met vragen zijn over bepaalde dingen, ze helpen ..

En hier het geluk dat een super goede vriendin in maart trouwt, hou me ook nogal daarmee bezig (haar te helpen)
En verder gewoon je leventje doordoen... Ik heb zoiets: ik heb mijn dag gehad, hij was fantastisch en we kijken iedere keer terug met een smile en tranen van geluk mar nu is het tijd voor ons getrouwde leventje



Eline
7-7-2012
 Meld misbruik3-10-2011 11:38:33

Wij gaan nadien op zoek naar een huis, dat zal wel een nieuwe uitdaging zijn. Verder: zorg dat je een interessant leven hebt! Ik denk dat als je een uitdagende job, boeiend vrijwilligerswerk, een interessante hobby, etc. hebt, je het zwarte gat veel minder zult voelen. Merk je toch dat je enkel maar blijft terugkijken naar die ene dag, dan is het vooral een teken dat er iets anders schort.



Severine
26-5-2012
 Meld misbruik3-10-2011 11:52:28

wij gaan erna onmiddellijk beginnen met kindjes... handen vol dus :)



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik3-10-2011 18:24:35

Heyhey,

Wij hebben net een bouwgrond gekocht en gaan dus voor, tijdens en na onze trouw bezig zijn met "onzen bouw" ;-) Ik vermoed, aangezien we nog voor onze trouw met de bouwwerken willen starten, we na de trouw en huwelijksreis ons echt bezig zullen moeten houden met het leukste proces van bouwen namelijk de binneninrichting en het interieur :-d. Dus bij ons zal het zeker geen zwart gat worden maar een drukke periode van kiezen, kiezen en kiezen ;-).

Nadien willen we dan de tuin al eens onder handen nemen (gras zaaien enz) zodat we proper zitten en nadien willen we aan kindjes beginnen, dus denk niet dat er van een zwart gat na onze trouw en huwelijksreis veel sprake zal zijn ;-).

Groetjes!



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik4-10-2011 8:21:09

Hallo,

Ik had hier ook enorm veel schrik voor, maar ik moet zeggen dat dat bij mij heel goed is meegevallen. Wij zijn enkele dagen na ons huwelijk op reis vertrokken dus dan was het nog steeds genieten. Verder heb ik eigenlijk niets speciaals ondernomen en niet in "het zwarte gat" terecht te komen. Ik heb wel de (huishoudelijke) dingen die enkele weken waren blijven liggen onder handen genomen, de foto's voor de fotograaf uitgezocht (toch wel even bezig geweest met 1300 foto's) en ik ben met avondschool fotografie begonnen.... (wat ik ondertussen nog steeds doe).

Ik denk dat het vooral van persoon tot peroon afhangt. Ondanks ik er echt schrik voor had heb ik geen last gehad.

Maar op het forum kan je nog altijd (dagelijks) anderen verderhelpen. Ik ben nu een dik jaar getrouwd en ben nog altijd actief...

Groetjes
Annelies



Tine
26-5-2012
 Meld misbruik5-10-2011 8:47:15

Voor het zwart gat heb ik niet echt schrik. Na onze trouw wil ik beginnen plannen aan de verbouwing van onze badkamer. Dus een volgende project staat al op stapel.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...