Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoepelrok te koop!

  30-9-2011 12:48:36
dag toekomstige bruidjes!!!

Onze huwelijksdag is reeds voorbij...! het was een prachtige dag!
iedereen heeft gestraald! de hele dag lang!

binnenkort volgt een verslagje!

maar eerst een vraagje:
voor al diegene die een kleed hebben die wat wijder gaat naar onder, en graag een hoepel wensen te dragen, ik heb er eentje liggen!
het is inderdaad waar, met een hoepelrok valt je kleed mooier! en het stapt gemakkelijker, je kleed komt niet tussen u benen te zitten!
de hoepelrok is 190cm diameter onderaan, maatje 40 (medium) maar kan gerust tot maat 44 gedragen worden, het is bovenaan met een elastiek.
Het heeft mama 65 euro gekost, en we kregen er graag nog 35 euro voor.
De hoepelrok heb ik zelf met de hand uitgewassen, en alles is als nieuw!
wel zelf afhalen! of verzendingskosten betalen. ( regio gent-aalter-deinze)

ben je geintereseerd, stuur gerust een mailtje: olivier.ann@telenet.be

ik heb ook nog 30 witte mini-bloempotjes te koop a 1€ per stuk (nieuw 1,99€ p/s)
en 8 plexi 'fotostaandertjes' 10x15cm (5€ voor de 8)

ann
27-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1363


Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik30-9-2011 13:17:56

Dag Ann,

ik ben eventueel wel geinteresseerd in de hoepelrok. Ik veronderstel dat 190cm de omtrek is ipv diameter?
Is het met 1 hoepel of meerdere?
Kan je me een foto doorsturen van de hoepelrok en foto van jou in je trouwkleed? Zo kan ik ongeveer vergelijken met mijn kleed wat ik van hoepelrok nodig heb :-)

mijn email is: stephanie.vandervorst@gmail.com

alvast bedankt,

groetjes
Stephanie



pascale
2-6-2012
 Meld misbruik30-9-2011 13:46:16

Hoi Ann,

Heb je misschien een foto van de fotostaandertje en bloempotjes? Mag je altijd mailen pascalevdc@msn.com
Was dit tafeldecoratie?

x . Pascale



ann
27-8-2011
 Meld misbruik2-10-2011 22:08:32

ik zal jullie foto'je doorsturen, moet er nog eentje maken!

idd 190 was de omtrek! (sorry)
er zit 1 hoepel in, onderaan...

in de bloempotjes hadden we witte mini-roosjes gestoken! mooi...
fotostaanders stonden op de kop van tafel met het tafelnummer op.
(mensen kregen bij het binnenkomen een rode-hart-lolly, met hierop in alcoholstift een nummer geschreven, in de zaal stonden de fotostaanders, met hierin een foto van een lolly, en via pc hierin nr.geschreven, je zal het zien op de foto, en zo wisten de mensen waar ze aan tafel moesten gaan zitten)

foto's volgen...
GRTJS



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...